Sökresultat

  1. G

    Bromsvätskepåfyllning.

    Kan man ta vanlig bromsvätska för bilen till skotern? Fyller man på i den svarta klumpen på styret? ska det luftas också? Menar att d bör ju vara högsta punkten och jag ska ju inte tömma hela systemet såattsäga.
  2. G

    Rave 800 ( 2003 ) Original drevning ?

    :) Hej ! Någon som vet vad det sitter för drevning Original ? RAVE 800 ( 2003 )
  3. G

    Vad skiljer på RAVE-800 ( 2003 & 2004 ) ?

    Vad är dom väsentliga skillnaderna? Effektmässigt och chassimässigt?:) MVH Mattias
  4. G

    tona lysena :)

    Sett en massa annonser med diverse skotrar med tonade lysen? äre spray ell?
  5. G

    varvräknarglas trasigt?

    Funderar på att köpa en edge 800 -03a och ringde på annonsen och då sa han bla att varvräknarglaset är trasigt, då funderar jag hur man byter d eller om man måste byta hela mätaren? vad kostar det? han förklatrade d som om man var tvungen o byta hela skiten :/ MVH Mattias
  6. G

    Stjålet Pro X 800

    jo man blir ju bara förbannad på idioter som förstör!
  7. G

    boggie fjäder!

    vad går en sådan lös på? till en phazer II... alltså den svarta stora fjädern i boggien!
  8. G

    heelclickers?omchimsning?

    nej d var d inte;) tack för infon....
  9. G

    heelclickers?omchimsning?

    heelclickersoch omchimsning är två ord jag inte förstått mej på...? vad betyder/är d?
  10. G

    Konstant Bromslyse?

    tror inte sladdarn sitter fel eftersom d funkade dagen innan.. JOHNNYPE vad innebr d`? och hur fixar man det?
  11. G

    Konstant Bromslyse?

    nje d går inte den är spårad så d är omöjligt + att den funkade hur bra som helst dan innan.:)
  12. G

    Konstant Bromslyse?

    jag kan inte se om d är bakljuset som slockianmar med eftersom bromsljuset är så starkt men inget lyser när jag bromsar iaf... hmms jag ska kolla vart givaren sitter hör av mig!
  13. G

    Konstant Bromslyse?

    Jag får inte till det. Bromslyset lyser hela tiden när jag startat skotern... bromsar jag så släcks det helt... Vad kan vara problemet?
  14. G

    lysdiod till mätaren...

    tror ni inte man kan lägga ett typ blått plast filter ovanför ljusen? förstår ni`?
  15. G

    Jordfel?

    ok... tackar..d kan inte var amngt överslag i bromsljuset?
  16. G

    Styrstål

    tacka vet jag hemmagjorda stystål...
  17. G

    Jordfel?

    ingen som har ngn aning?=)
  18. G

    Yamaha Phazer

    vad fan är en 38 rave?.... köp en phazer IIE=)
  19. G

    Skoter Ca 20 000:-

    Phazer IIE får du för 15000
  20. G

    HK-mattor och avgassystem

    John vad grundar du på att det bara är unga som förstör skoterspåren för dej? Har du sett ngn utan hjälm? eller är det bara ett löst antagande?