jadu efter att vart på skoterns dag coh sett alla fina 04:or så blir man ju minst sagt sugen ngn som har tips på vad man kan hitta på för att dämpa d hela=)?
är d en eller fler ballatorremmar.. är svårt för en normal händig att lossa på dom? hur mkt lossar man? får man nå skidlyft med en phazer om man lossar lite på dom tro? vad är för- nackdelar?