Sökresultat

  1. G

    Vilka har snö?

    vart ligger sikfors?
  2. G

    rycker i tummen..

    jadu efter att vart på skoterns dag coh sett alla fina 04:or så blir man ju minst sagt sugen ngn som har tips på vad man kan hitta på för att dämpa d hela=)?
  3. G

    Vilka har snö?

    i obboloa/holmsund är d inte så mkt kanske 7-10 cm=) men premiären skedde iaf i obbola den 20 onde!
  4. G

    lossa ballatorremmen/arna

    sry mkt...
  5. G

    lossa ballatorremmen/arna

    oki... men d är ju inte så mkt att göra åt en 485 han är lite för framtung...
  6. G

    kört skoter!!

    jo 20/10 small d=)
  7. G

    lossa ballatorremmen/arna

    är d en eller fler ballatorremmar.. är svårt för en normal händig att lossa på dom? hur mkt lossar man? får man nå skidlyft med en phazer om man lossar lite på dom tro? vad är för- nackdelar?
  8. G

    Balatorrämmar ?

    inte vara dum no Olle!
  9. G

    Balatorrämmar ?

    tror du d gör ngting om man ska släppa lite på dom i en phazer II -90?
  10. G

    Balatorrämmar ?

    vart sitter ballatorremmarna?
  11. G

    vilken skoter går snabbast

    mACH zAN
  12. G

    SNÖ!!!

    jag vill bo längre norr ut än umeå! BUHU! inte behövs d många cm innna man kan köra ;)
  13. G

    SNÖ!!!

    RE: SNÖ!! Jadu här i Umeå är d enda jag sett av snön är frosten på bilrutan i veckan !
  14. G

    Edge 600 -02 bränsleförbrukning?

    RE: Edge 600 -02 bränsleförbrukning du har inte kola skoterbanken?
  15. G

    Phazer II -90

    vad är original matta på den?(kammarna)