frågan är ju vad du menar med bra i lössnö, men om det inte är särskilt mycket fjällåkning skulle jag rekomendera en 800 som är kort, annars en renegade -03 , dom funkar finfint att mata med över is och tar sig bra i snön, samma med ranger mountain(den är dock inte lika rolig på led) men den...
har kikat runt lite och ser att dom kostar kring 2600 på dom flesta sidorna, ingen som vet vart dom säljer skorna till bättre pris? om dom säljer ut nå fjolårsmodeller eller så, tack på förhand =)
det tar ca 7 veckor med båt, och 2 med flyg, du kan höra med grabbarna från http://www.racesupport.se , dom tar bara över räcers, men dom kan säkerligen hjälpa dig med kontakter "over there" så släng iväg ett mail, var dock trevlig när du frågar ;p
Re: Sv: onödig "modding"
det beror ju på hur lång du är, vad du tycker är skönt osv, men ska du både sitta och stå upp så är 4tum bra höjd, tänk på att om du ska ha ett bockat styre till. t.ex. fatbar, så blir det ju ungefär 5,5" eller hur man skriver det =)
vart ska jag vända mig om jag vill få en skoter skickad från dalarna till boden, är det med tåg som gäller? någon som är lite insatt i detta som kan ge mig något tips? vill gärna veta olika sätt att skicka via, t.ex. tåg då och bra och seriösa firmor som sköter det där. (JA jag har kollat själv...
vad är det för plojj grej på eurosport när dom kör dom nya arctic f8 eller något sånt, runt på en smal bana? det ser ut att gå väldigt sakta och inte så rutinerade förare, någon som vet vad det är för jippo?