Sökresultat

  1. P

    vilken skoter skulle passa? ^o)

    frågan är ju vad du menar med bra i lössnö, men om det inte är särskilt mycket fjällåkning skulle jag rekomendera en 800 som är kort, annars en renegade -03 , dom funkar finfint att mata med över is och tar sig bra i snön, samma med ranger mountain(den är dock inte lika rolig på led) men den...
  2. P

    HMK, till bra pris?

    har kikat runt lite och ser att dom kostar kring 2600 på dom flesta sidorna, ingen som vet vart dom säljer skorna till bättre pris? om dom säljer ut nå fjolårsmodeller eller så, tack på förhand =)
  3. P

    Göra egna cross kåper?

    köp från åf :) en sidokåpa kostar ca 800, så köper du 2st för 1600 :) huven funkar säkert perfekt till kåporna ;)
  4. P

    Vilka handtag till nytt styre???

    pro grip<3
  5. P

    Skoter på Eurosport.

    det är ju nå jippo, nå skidåkare som kör f570, skit lamt ;S
  6. P

    snopro 440 som inte varvar över 5500rpm

    Re: Sv: snopro 440 det kan det mycket möjligt vara,
  7. P

    Import

    det tar ca 7 veckor med båt, och 2 med flyg, du kan höra med grabbarna från http://www.racesupport.se , dom tar bara över räcers, men dom kan säkerligen hjälpa dig med kontakter "over there" så släng iväg ett mail, var dock trevlig när du frågar ;p
  8. P

    onödig "modding"

    Re: Sv: onödig "modding" det beror ju på hur lång du är, vad du tycker är skönt osv, men ska du både sitta och stå upp så är 4tum bra höjd, tänk på att om du ska ha ett bockat styre till. t.ex. fatbar, så blir det ju ungefär 5,5" eller hur man skriver det =)
  9. P

    Salemark bild från -05

  10. P

    Köpråd Vector Mtn -05?

    jag tycker då att 4-t är lättare att starta än 2-t i kylan iaf =) hahah;p
  11. P

    Canonball

    snow n racing ska ha ett långlopp så vitt jag vet, http://www.snownracing.se
  12. P

    hur många skotrar har du kört?

    - Arctic cat - Jag 440 El tigre Sno pro 440 - 05 och 06 F7 - 04 Crossfire 7 - 07 m7 - 06 -Lynx- Enduro 550f - 07 Enduro 600 - 02 Enduro 700 - 01 Re 600 - 07 Xtrim 600 - 07 - Polaris - Indy 500 - årsmod okänd Rxl 650? - kusinerna hade en;p Widetrak - årsmod okänd IQ 440 - 05 och 06 IQ 600RR...
  13. P

    Skicka med tåg!?

    någon som vet en ungefär slant som det kostar ?
  14. P

    freestyle

    men seriöst, blöddrar skotern eller så? kolla mattan också så den är rätt ställd, så den inte är sne, det kan bidra gode bra;p
  15. P

    Skicka med tåg!?

    vart ska jag vända mig om jag vill få en skoter skickad från dalarna till boden, är det med tåg som gäller? någon som är lite insatt i detta som kan ge mig något tips? vill gärna veta olika sätt att skicka via, t.ex. tåg då och bra och seriösa firmor som sköter det där. (JA jag har kollat själv...
  16. P

    Skillnad mellan rev 550f och rev 500ss i motoreffekt??

    det är väl 68 hk i 550f ? och 110hk i ss?
  17. P

    Srx 700 modifikation

    jävligt cool måste jag säga=)))
  18. P

    dumfråga

    nu sitter det pps på sport lynxarna.
  19. P

    Skoter på Eurosport?

    Re: Sv: Skoter på Eurosport? ja men vad är det för något?
  20. P

    Skoter på Eurosport?

    vad är det för plojj grej på eurosport när dom kör dom nya arctic f8 eller något sånt, runt på en smal bana? det ser ut att gå väldigt sakta och inte så rutinerade förare, någon som vet vad det är för jippo?