skidoos elback o polaris verkar ju funka bra och ska inte behöva vara värre än att "vända på gången" på motorn.. men skulle vara bra o höra med nån som har en..
också kolla och luftat vid termostaten.. dock ska de luftats idag vi slangen i bak om det skulle vara en stor bubbla där som inte orkar flytta på sig..
Skulle behövt back på min f7a -03..
Har hört att det inte ska vara nå bra på dom för det är nå problem och tänkte kolla om det stämmer.
Men om inte vad kan de tänkas att ett backkit kostar och vart finnes detta!?
mvh
Har problem med kompisens pro xr -04 och vi har prövat absolut allt vi kunnat komma på..
Skotern blir varm efter ca 10-20min körning oavsett temp ute.. O är inte helt rudis på motorer så de mesta "vanliga" felen är sökta.. :(
Alla tips välkommna även väldigt konstiga tips som kanske kan funka...
Jo är bara 1 kabel till den som går upp i en härva vid tändspolen.
Verkstads killarna som jag pratat med sa att de va bara och köra för dne skulle tändas "helt" om det vart för varmt, nu lyser den bara svagt.. tydligen rätt vanligt på 03an med detta..