2problem va det.. första va att det va luft i hela slangen i bak(skit kontruktion).. sen kom det värre problemt sist när vi körde, remmen hade gått av till pumpen och smörjningen.. skotern gick lite halvtungt då och kokade rätt bra.. :/
prob löst nu iaf..!