Sökresultat

  1. xcOOb

    Polaris Pro XR 800 Lr Ski-doo rev 800 -04??

    reven är väl också dyrare..
  2. xcOOb

    Back till F7an

    enda backen som bengans hade kostade 6500:- så så släper jag skotern istället hehe tack för svaren
  3. xcOOb

    Pro-XR 800 ( 2004 ) Värmeproblem... ?

    tack! kollar upp
  4. xcOOb

    Pro-XR 800 ( 2004 ) Värmeproblem... ?

    mattan skulle ju kunna kollas!
  5. xcOOb

    Back till F7an

    skidoos elback o polaris verkar ju funka bra och ska inte behöva vara värre än att "vända på gången" på motorn.. men skulle vara bra o höra med nån som har en..
  6. xcOOb

    Pro-XR 800 ( 2004 ) Värmeproblem... ?

    bra blandat med rätt mycket glykol och det försvinner inget kylarvatten..
  7. xcOOb

    Back till F7an

    ja precis så gör man och de ska finnas sån till f7an och har precis mailat bengans och frågat! Någon som har elbacken och funkar den bra?
  8. xcOOb

    Pro-XR 800 ( 2004 ) Värmeproblem... ?

    yes lappen sitter kvar så snö får kylarna..
  9. xcOOb

    Pro-XR 800 ( 2004 ) Värmeproblem... ?

    jaså ja du ser.. får felsöka lite mer innan de införskaffas..
  10. xcOOb

    Pro-XR 800 ( 2004 ) Värmeproblem... ?

    också kolla och luftat vid termostaten.. dock ska de luftats idag vi slangen i bak om det skulle vara en stor bubbla där som inte orkar flytta på sig..
  11. xcOOb

    Pro-XR 800 ( 2004 ) Värmeproblem... ?

    den är oskruvad o gått 170mil kan tilläggas..
  12. xcOOb

    Back till F7an

    yes.. ingen sån där diamonddrive.. ska en elback behöva kosta 6000-7000:- o fyfan så mycket behövs den inte.. får höra med bengans..
  13. xcOOb

    Back till F7an

    Skulle behövt back på min f7a -03.. Har hört att det inte ska vara nå bra på dom för det är nå problem och tänkte kolla om det stämmer. Men om inte vad kan de tänkas att ett backkit kostar och vart finnes detta!? mvh
  14. xcOOb

    Pro-XR 800 ( 2004 ) Värmeproblem... ?

    Har problem med kompisens pro xr -04 och vi har prövat absolut allt vi kunnat komma på.. Skotern blir varm efter ca 10-20min körning oavsett temp ute.. O är inte helt rudis på motorer så de mesta "vanliga" felen är sökta.. :( Alla tips välkommna även väldigt konstiga tips som kanske kan funka...
  15. xcOOb

    Vad kör ni för bil/skoter

    BMW 330ci o KisseKatt F7a o YZ450F
  16. xcOOb

    Firecat chassit Erfarenheter?

    ja en sån soppa grej kanske man skulle haft..
  17. xcOOb

    Värme problem(röd temp lampa) F7 -03

    Jo är bara 1 kabel till den som går upp i en härva vid tändspolen. Verkstads killarna som jag pratat med sa att de va bara och köra för dne skulle tändas "helt" om det vart för varmt, nu lyser den bara svagt.. tydligen rätt vanligt på 03an med detta..
  18. xcOOb

    Värme problem(röd temp lampa) F7 -03

    men såklart blev det inge bättre efter div tester så kanske är jordfel i givaren..!?
  19. xcOOb

    Värme problem(röd temp lampa) F7 -03

    tydligen "standard" fel på 03an. Lampan lyser bara svagt på min och tydligen va det det tändspolen som störde givaren!
  20. xcOOb

    Värme problem(röd temp lampa) F7 -03

    tack ok då har jag en till grej att kolla! mer tips tack =)