Sökresultat

  1. xcOOb

    Hur gammal är alla?

    25år o rätt ny i skoter världen o synd är väl att man bor lite väl långt söder ut för kul är de..
  2. xcOOb

    Lyktsköldar till f7

    jofrab har ej, bara till yama pol o ski..
  3. xcOOb

    Lyktsköldar till f7

    åh fan =) e smoke ja ska ha.. jag pm:ar dig camata.
  4. xcOOb

    Lyktsköldar till f7

    japp mailade på hans annons på blocket..
  5. xcOOb

    Lyktsköldar till f7

    crossbolaget hade inte heller.. verkar som SPORTECH ej gör till arctic längre..
  6. xcOOb

    Lyktsköldar till f7

    har ej..
  7. xcOOb

    Lyktsköldar till f7

    vem säljer sånna? har googlat men ej funnit några till arctic..
  8. xcOOb

    Vilka har ommappad box i sin f7?

    Har skickat iväg min box på mappning/om programering och tänkte höra om den nyare programvara gör nåt nytta? är de märkbart..? är en f7 -03 de rör sig om som får senare mapp.. och för tillfället sitter de bara annan burk på den men blir pipa till vintern..
  9. xcOOb

    Hur mycket kan man höjja styre (F7)

    yes kan fixa kort..
  10. xcOOb

    Hur mycket kan man höjja styre (F7)

    bra mycket mer jobb att byta styre och kostar som oftast mer om man ska ha ett vettigt styre och utan hooks blir man med.. vart nöjd med min 7" höjning nu och det ser mer original ut..
  11. xcOOb

    Hur mycket kan man höjja styre (F7)

    7" gick bra att ha.. kanske går lite mer med lite vilja!
  12. xcOOb

    Försäkring på Firecat F7

    Trygg va billiga för mig iaf och som sagt ställ av o ställ på den när de ska åkas om ni nu inte har snö jämt.. ;)
  13. xcOOb

    Hur mycket kan man höjja styre (F7)

    jo sant.. men den står inte hemma så tänkte beställa höjjare och montera sen men kanske ska kolla först då..
  14. xcOOb

    Hur mycket kan man höjja styre (F7)

    Hur mycket kan man höjja styre innan man lär börja förlänga kablar och slangar!? Sitter original på nu, 4,5" lr nåt.. Skulle vilja ha minst 2" till iaf så man slipper stå som man hade puckel rygg.. Gäller en F7 -03..
  15. xcOOb

    skilnad

    tycker f-modellerna ligger väldigt bra i kurs jämför med andra ja..
  16. xcOOb

    150hp f7

    som sagt på papperet har min 141hk och är en 03a svensksåld.. mest hk och lättast är 03an säger artic försäljare iaf..
  17. xcOOb

    Pro-XR 800 ( 2004 ) Värmeproblem... ?

    2problem va det.. första va att det va luft i hela slangen i bak(skit kontruktion).. sen kom det värre problemt sist när vi körde, remmen hade gått av till pumpen och smörjningen.. skotern gick lite halvtungt då och kokade rätt bra.. :/ prob löst nu iaf..!
  18. xcOOb

    Back till F7an

    nja men kanske skulle vara värt ett försök o se va den kostar iaf..
  19. xcOOb

    Andra kedjan 100 mil...

    går den rakt och inte är för spänd?
  20. xcOOb

    Pro-XR 800 ( 2004 ) Värmeproblem... ?

    mattat gick lätt och va inte för spänd.. ska göra en ordentlig luftning i helgen men tvivlar på at det är problemet.. :(