Sökresultat

  1. xcOOb

    Mxz-550 ( 2007 ) Dubba mattan... ?

    Sv: Matt dubbning? på en Rip Saw. sälj o köp din o köp en färdigdubbad.. =)
  2. xcOOb

    43 mm matta på F7 - 06 ?

    vad hade det med denna tråd att göra? ;)
  3. xcOOb

    F7 -05 + XENON

    finns "fusk" xenon, flera kit till bil e sånna.. lyser vilket fall som helst bättre än vanliga tydligen och ser ut som xenon..
  4. xcOOb

    F7 -05 + XENON

    finns kitt till bilar som går att använda, dom tar allt från 8-18volt.. då klarar du dig utan batteri..
  5. xcOOb

    Palla upp skotern?

    palla upp om du är orolig ;) skadar ju inte.. min e bara upppallad ibak men hade pallat upp hela om jag hittat nåt för framänden bara..
  6. xcOOb

    Dags för nytt släp

    4p har funkat prima för oss..
  7. xcOOb

    variatorkit till f7-03

    är väl också intresserad av den infon..
  8. xcOOb

    arctic cat f6?

    o dyrt o sätta dit
  9. xcOOb

    Byta tändstift?

    om stiften är vita så går den för snålt, vare sig den drar 4l milen..
  10. xcOOb

    Byta tändstift?

    om stiften är vita/ljusgråa så är det ju soppan du ska kolla, inte stiften..
  11. xcOOb

    Objekt: '87 Él Tigre 5000 - min nya katt!

    Sv: Min nya katt! :) såg nästan ut som de skulle kunna varit en -06 a ;)
  12. xcOOb

    dB diskussion

    vad va de för pajkastning i de där?
  13. xcOOb

    m7?

    http://www.skoterleden.net/forum/showthread.php?t=15165
  14. xcOOb

    Skillnad F7 -03 och -04?

    blir nog bra med den ska du se.. min funkar kanon iaf, dockhar den bara gått knappt 200mil, o har inte blivit ifrån åkt än av nån av polarna ;) dvs rev800, pro xr 800 -04 f7 -05
  15. xcOOb

    Vilka pogram skulle ni rekomendera till skoterfilm?

    han skrev ju att han inte tyckte vegas funka nå bra.. o ja adobe e lite lurigt men de ger sig..
  16. xcOOb

    Vilka pogram skulle ni rekomendera till skoterfilm?

    adobe premier.. men om de funkar på skoterfilmer vet ja inte ;)
  17. xcOOb

    Firecat 500 -03

    finns nog info om du söker lite.. milen är väl svårt o säga beror väl helt på vem som haft den o hur den e körd ;)
  18. xcOOb

    Lyktsköld till zr?

    fortfarande inte... verkar bara vara arctic själva som har..
  19. xcOOb

    Vilka har ommappad box i sin f7?

    ja den ska ju gå bra men blir tydligen bättre med nyare programvara har jag hört men är det nån som kan dementera detta så..
  20. xcOOb

    Vad kör ni för bil/skoter

    Skoter: AC F7 efi -03 170mil Bil: Mitsa EVO 8 -05 430hk Skoda Pickup -99 Cross: Yama yzf 450 -04