finns rätt mycket skrivet om detta som alla får till svar..
klart du ska ha en 7a..!
min går som en gammal klocka =) 2ryck, 25plus grader lr 25minus.. O den drar inte mycket soppa enligt min mening, alltid mest soppa kvar av dom jag åker med och kör inte lugnast..