Sökresultat

  1. xcOOb

    mus öron till skotern

    http://www.snoperformance.se/
  2. xcOOb

    Xenon! Måste man ha en likriktare?

    har för mig att polaren kör utan, dom tar allt från 8v till 18v tror ja den gjorde iaf..
  3. xcOOb

    mus öron till skotern

    powermads, lockners har.. dock är Sno Performance billigast..
  4. xcOOb

    Uppgraderat forum & domänflytt

    ja lite bättre fart skadar ju inte!! =)
  5. xcOOb

    Bästa skotern under 30k?

    Sv: Bästa skotern ? edge x, ligger kanske lite övr men går o pruta.. =)
  6. xcOOb

    Skotertabbar och pinsamheter? Berätta!

    mattlås tabben har man ju åkt på ett gäng gånger :P pinsamt..
  7. xcOOb

    Hur mycket planerar du att köra Säsongen 07/08 ?

    Sv: Hur mycket planerar du att köra Vintern 07, Våren 08? åkte 35mil förra året ska toppa de iaf :P
  8. xcOOb

    Slutburkar M7??

    äre annorlunda än till f7an? finns ett gäng på blocket till dom iaf.. min speedtech låter en del =)
  9. xcOOb

    ogio glasögon vart finns dom!?

    mycket billigare annars i staterna om du hittar där! med tanken på dollarn men visst ett par brillor e ju inte så dyrt..
  10. xcOOb

    Drevning F7 med DD

    bättre acc lär du ju få iaf ;)
  11. xcOOb

    Köpråd A-C F5/F7

    finns rätt mycket skrivet om detta som alla får till svar.. klart du ska ha en 7a..! min går som en gammal klocka =) 2ryck, 25plus grader lr 25minus.. O den drar inte mycket soppa enligt min mening, alltid mest soppa kvar av dom jag åker med och kör inte lugnast..
  12. xcOOb

    F7 vita stift?

    du har nog kanske kört för lite.. titta igen sen när du kört en stund..
  13. xcOOb

    Beställning från USA

    hör med dom som skickar, det beror på bolag.. se till o få det som gåva så kanske du slipper tull o skatt..
  14. xcOOb

    Styresfråga, passar ordinare gashandtag på grövre styre?

    sök på renthal (fatbar).. lockners har såna men sen finns de ju massa andra styren med..
  15. xcOOb

    Röd lyktsköld edge!

    lockners mc kanske?
  16. xcOOb

    Vart kan jag beställa mask och glasögon?

    http://www.skoterleden.net/forum/showthread.php?t=14958 länkar.. om inte annat så finns de väl kanske vanliga butiker där du bor? Handla mekaniskt går det med ;) ja har iaf en scott neopren mask o spy brillor o suomy hjälm.. funkar bra, när de e varmare kör ja med vanlig mc huva..
  17. xcOOb

    440 slutburk

    kolla stiften så ser du annars.. allt med motor i ska väl låta ;) skoter hoj bil..
  18. xcOOb

    EVO, Enduro-600 ( 2001 ) Dubbel dyna... ?

    Ok då vet jag att den inte passar den dynan, men fanns en dubbeldyna till lynx här på skoterleden.. Sen är väl inte tanken att åka 2 på den jämt, får blir nog mer åka 1 person.. Tack för svar.
  19. xcOOb

    Arctic Cat SnoPro 600 X ( 2008 )

    verkar lovande..=) hoppas den blir lika frän som skidoo rr..
  20. xcOOb

    EVO, Enduro-600 ( 2001 ) Dubbel dyna... ?

    Sv: Dubbel dyna lr ej.. ok de låter ju bra!