ahh smart, så kanske de va.. lura besökare till sin blogg ;) hade ju kunnat skriva valen direkt här..
Ski-doo får de bli om ja skulle välja nån av dom där..
(1,57") 40mm
(2,44") 62mm
(4,44") 112mm
(5,44") 138mm
(6,44") 163mm
425:-
525:-
625:-
725:-
825:-
saxat från en viss bengt..
skynda o köp från usa om du ska ha de den här säsongen =)
ja iofs som första skoter kan dom där vara lämpliga.. titta på flera o köp inte första du hittar , åk o känn på några så vet du vilken du vill ha snart..