asker
Reaktionspoäng
877

Blev medlem
Senast sedd
Ser på senaste material

Profilinlägg Senaste aktivitet Inlägg Om

  • Tjenare asker! Du kan inte vara min räddare och ha en upsättbibg a armar till en rmk assault 800 - 12 till salu? Behöver egentligen bara den nedre vänstra a-armen. Men on du har alla fyra kan jag köpa det också! Ska till fjällen i helgen och hade vela ha en a arm eftersom orginal går inte att få tag på. En inte ens zebroz som don säljer på blocket har några färdiga! MVH/ Charlie skulle vara tacksam med svar!
    Tjenare asker! Du kan inte vara min räddare och ha en upsättbibg a armar till en rmk assault 800 - 12 till salu? Behöver egentligen bara den nedre vänstra a-armen. Men on du har alla fyra kan jag köpa det också! Ska till fjällen i helgen och hade vela ha en a arm eftersom orginal går inte att få tag på. En inte ens zebroz som don säljer på blocket har några färdiga! MVH/ Charlie skulle vara tacksam med svar!
    Hej vore grymt tacksam om du kan säga om det är 38grader eller 32grader på motor plattan som ska vara framåt.

    Mvh Pontus
    Hej vore grymt tacksam om du kan säga om det är 38grader eller 32grader på motor plattan som ska vara framåt.

    Mvh Pontus
    K
    Vi är ett gäng som vill komma upp åka puder efter att du sa att det är 90cm nu. Vi kommer att åka från södra dalarna så vi skulle vilja få en defenetiv bekräftelse på att det är så mycket snö. Som du för står så vill man inte sitta och åka 70mil med släp i onödan.
    Hur ser det ut????
    mvh kenth
    K
    Vi är ett gäng som vill komma upp åka puder efter att du sa att det är 90cm nu. Vi kommer att åka från södra dalarna så vi skulle vilja få en defenetiv bekräftelse på att det är så mycket snö. Som du för står så vill man inte sitta och åka 70mil med släp i onödan.
    Hur ser det ut????
    mvh kenth
    Tja!! Sjukt jävla bygge du håller på med=) IMPONERANDE!! Är det Step fil du har på Holz spindlarna och a-Armarna?!! Tänkte om du vilja dela med dej ;) ?
    Tja!! Sjukt jävla bygge du håller på med=) IMPONERANDE!! Är det Step fil du har på Holz spindlarna och a-Armarna?!! Tänkte om du vilja dela med dej ;) ?
  • Laddar…
  • Laddar…
  • Laddar…