tycker den leanar av lite på slutet men de kanske inte är mer åka med än såVad vill du uppnå?
är väl typ den kalibreringen jag har fast jag har tyngre vikter. kör redan me phazer remhmm.... RRen har riktigt bra kalibrarade variatorer från fabrik tycker jag..
körde med lite lättare vikter än RRen i min IQ med 600motor..sen en rosa/lila fjäder i primären.. sekundären var 440 Original..tyckte de var bra klipp i den..
testa släng i Phazer FX remmen.. de blir riktigt stor skillnad där oxå.. samt att de håller bättre..och är MKT MKT billigare
börjar med att kolla vad det sitter för huvudmunstycken i den? hittar du 450MJ så är det dags å ta ner den litenågon som testat lite olika? skotern går inte dåligt men de går säkert att hitta mer
kör själv med lite tyngre vikter och team rosa fjäder 180/320 i primären.
I sekundären har jag original.
ska kolla exakt vad jag har för vikter
förslag?
vilken höjd är "fjälls" då? är ju ganska enkelt att kolla i bestyckningstabellen som följer med ALLA förgasar skotrar, var några år sen jag ägde en iq rr så jag minns inte riktigt. men jag vet att jag körde med 390 på huvud. detta på ca 600möh och ej kallare än -15. det där är väldigt individuellt, hur du kör osv. men lätt tre steg ner utan att oroa dig.Vad vågar man kasta i för munstycken, utan att man ska behöva oroa sig för att man ska måsta bestycka om, ifall man far till fjälls?