Gul/orange är en förbannat bra färg för just konturer som sagt, personlig favorit även här... En annan fördel är att det alltid blir soligtGul tycker jag framhäver konturer och linjer jävligt bra, framförallt när det är lite mulet ute.
Gul/orange är en förbannat bra färg för just konturer som sagt, personlig favorit även här... En annan fördel är att det alltid blir soligtGul tycker jag framhäver konturer och linjer jävligt bra, framförallt när det är lite mulet ute.
Ska du köpa ett par 509 brillor så rekommenderar jag att köpa direkt från dem. Blir billigare i inköp, frakten utomlands tar dem inget extra för. Handlade själv för 415 dollar har jag för mig, när paketet landade fick jag betala 200:- vid uthämtning, dem hade skrivit ner det till 150 dollar, mindre än vad bara hjälmen kostadeJag behöver nya och är riktigt sugen på 509 Aviators, men det känns lite knepigt att beställa brillor för 1300:- + extraglas utan att veta att de passar i hjälmen.
Någon som har erfarenhet av kombinationen Shoei V-Moto och 509 Aviators?
ja är grymt sugen på att köpa ett par 509 briller, men kan man lita på att man får hem dem från 509, läst en del att de kan ta 1 månad i frakt, och att de svarar varken på telefon eller mejl, o deras track id ska visst vara helt värdelöst, har ni betalat med visa direkt på hemsidan ? aldrig handlat något online utomlands tidigare, ska ja själv räkna om dollar till kronor eller görs de automatiskt ?
Japp, det är därifrån. Funkar kanonbra :thumb: