Tja!
Är det nån här som har en rush ?
Isf vad tycker ni om den ? och räcker det med 600cc ?
Har provkört en iqrr och den tycker jag var hemskt slö !
Nu har jag ju inte provat en i lössnö, men den ska visst gå rätt bra i pudret. Ta en titt på attackvinkeln t ex :blink1:jag måste bara få fråga, hur tycker ni att en rush går ospårat?
jag undrar bara, men det skulle vara kul att veta hur dom går ospårat
Om man pratar djup lössnö så tycker jag att original-mattan känns lite klen. (jag har original 32) Får man däremot upp farten så tuggar den sig fram väldigt bra.Men 38 el 44 är nog att rekommendera om man kör mycket lössnö. På led så funkar 32 hur utmärkt som helst. Hur lätt som helst att "burka" med utan att tappa kontrollen.Hörde att när Polaris Sverige provkörde -10;orna så slog den Dragon modellerna. (800 switchback & 800 IQ) i djup lössnö. Om man pratar ospårad led med ett par decimeter nysnö så är det nog den roligaste körupplevelsen man kan få. Med en perfekt inställd fjädring så får (iaf jag) en maskin som lyder föraren perfekt. Jag brukar ställa ett högre skidtryck vid sådan åkning och får då ut "baken" lite mer i kurvorna (känns som lite bredställs-åkning) men man får en helt suverän kurvtagning. Det negativa är väl att när man lärt sig att köra maskinen går det riktigt fort om man skulle köra av:cry:jag måste bara få fråga, hur tycker ni att en rush går ospårat?
jag undrar bara, men det skulle vara kul att veta hur dom går ospårat
...och RUSH får i sin tur stryk i SnowRiders BLS-test, av IQ600 Shift :becky:Om man pratar djup lössnö så tycker jag att original-mattan känns lite klen. (jag har original 32) Får man däremot upp farten så tuggar den sig fram väldigt bra.Men 38 el 44 är nog att rekommendera om man kör mycket lössnö. På led så funkar 32 hur utmärkt som helst. Hur lätt som helst att "burka" med utan att tappa kontrollen.Hörde att när Polaris Sverige provkörde -10;orna så slog den Dragon modellerna. (800 switchback & 800 IQ) i djup lössnö. Om man pratar ospårad led med ett par decimeter nysnö så är det nog den roligaste körupplevelsen man kan få. Med en perfekt inställd fjädring så får (iaf jag) en maskin som lyder föraren perfekt. Jag brukar ställa ett högre skidtryck vid sådan åkning och får då ut "baken" lite mer i kurvorna (känns som lite bredställs-åkning) men man får en helt suverän kurvtagning. Det negativa är väl att när man lärt sig att köra maskinen går det riktigt fort om man skulle köra av:cry:
Hade en shift -09a under förra säsongen. En mycket underskattad maskin. Klart bästa maskinen för dom pengarna...........och RUSH får i sin tur stryk i SnowRiders BLS-test, av IQ600 Shift :becky: