Det var inte mycket nytt här... 800 e-tec visste vi ju redan att den skulle komma...
Tänk att dom inte släpper en 1200 summit... Konstigt...
Tänk att dom inte släpper en 1200 summit... Konstigt...
Tjena.
Nej 11:an får jag vänta på några månader till. =)
Snackade med Johan Grandin idag på Tractor City å dem skulle få hem en nu snart så man får prova 800e-tec.
Dock är ju Uffe nere på mässan nu å får väl pris rätt snart.
Ska du handla min renegade då innan påsken?![]()
Jo tanken har funnits där men ska jag vara helt ärlig så ska jag byta skoter efter sommaren så det känns inte värt pengarna för 2 månaders åkning.framvagnen har med att de ska kunna dominera i stock klasserna i hillclimb, polaris och AC har samma tänk, det krävs en stabil släde där.
så men ja, synd eller inte kan jag tyvärr bara spekulera i. .
ejwbegysv: du övervägde inte att sätta in en summitframvagn när du ändå var igång med a-armsbyte?
Jo tanken har funnits där men ska jag vara helt ärlig så ska jag byta skoter efter sommaren så det känns inte värt pengarna för 2 månaders åkning.
Vad är det då som skiljer så mycket?Måste i ärlighetens namn erkänna att Freeridesummiten är betydligt extremare än Assaulten. Assaulten är en vanlig RMK med lite annan fjädring medans Freeriden knappt delar en skruv med vanliga summiten.
Ganska sugen på en Freeride, men gruvar mej för prislappen........
Priset är inte spikat till 100% än men handlaren jag snackade med trodde den skulle hamna på ganska prick 150 papp.
Freeriden är lika släkt med den vanliga summiten som en vanlig kort MXZ är med RSen
Skillnaderna är lite större än så men visst här är några..årets xrs är väll mer en dekaltrimmad summit med bra dämpare.