äre inte en 800cc+ Etec, så står jag gärna först i de besviknas kö.. . . vänta nu stryk de.. de VÄLDIGT besvikna..
att den kommer i andra modeller än ~307x40x3,8 är inte så häpnadsväckande.. Jag vill ha en NY maskin.. eller. ja.. nånting fränt..
REV var länge sen, den var underlig, ful men gick över till norm
RT var tjock och tuff, en brutal hårding, som gick en tidig grav till mötes..
RF är tycker jag lite synd om, att de e så få som moddat att de inte fick någon fränare motor/dämpar setup från fabrik.., jag gillar dem faktist..
XP den var så hypad snygg frän cool, men gick ju som sönder på diverse vis vilket tog ner underbarhets faktorn. .
XR var oxå en besvikelse, RT vs REV så insåg man att RT var en köttig BEST, XP ve XR så ger XR intrycket av att vara en padda.. wow, den gav yamaha en match på deras turf, sen då? De skulle ju tryckt in en MUSKEL MOTOR PÅ ENGÅNG! en ny machZ.. .
Jag vill ha en köttig best som gör att man blir stolt över de lilla skidoo emblemet igen.. Jag menar, M-chassiet vad faan? den baseras på ett chassie från, vadå? 03? Och anses fortfarande vara i topp? (så länge man inte KAN KÖRA SKOTER, en detalj väldigt många blundar för i alla tester som de görs när M och XP jämförs..)
De känns som att AC kommer att släppa ett helt enormt M-chassie snart.. och jag vill att skidoo ska stå där, beredda med ett bättre, innan dem, med en KÖTT MOTOR (nej inte biologisk/organisk) och så gärna en lika enorm 2-Tmotor.. tack. jag vill ha någe fränt bara.. och en factory 1200Turbo skulle inta vara de enl. mig..de redan gjort, placerat i ett mindre imponerande chassie ok, men de e gjort..