Nya funktioner och ändringar i forumet!

E

ejwbegysv

Börja lika nått =) Men är jag dum i huvudet men visst fan vare 300 imorse. Tyckte jag va tvungen o radera lite grann då.
Nej du är inte dum i huvudet... Jag som ar det hade glömt att aktivera ändringen... gjordes.. typ för 30 minuter sedan

E

ejwbegysv

Fick tyvärr ta bort denna funktion :
Nu kan du stänga/öppna dina egna trådar, bra om du tex tycker att du har fått svar på din fråga eller när tråden spårar ur.

Detta på grund av en säkerhetsbrist.. ev. bygger jag om den i framtiden..

Men vill ni stänga en tråd eller tycker att något inlägg inte hör hemma i detta forum så ber vi er att använda
knappen. Vi har över 15 000 inlägg/månad under högsäsong och då är det lätt hänt att något missas.

r0tkiv

Välkänd medlem
25 okt 2007
1.210
0
36
stödE
Nej, och det kunde du inte förut heller. Regeländringen innebär att du kan stänga och öppna dina trådar, inte redigera dina inlägg :)
okej hade fö mig dä.
men skulle va bra om man kunde redigera sina inlägg t xe i säljes då man har sålt en sak så är det bara ta bort den i listan

Lubsor

Välkänd medlem
5 jan 2008
1.000
0
36
Bjästa/ Örnsköldsvik
Tycker forumet blev segt som tusan efter uppdateringen...
Sen så är det ju lite smådrygt att jag inte kan acceptera "forumkompis inbjudan" eller va man kallar det.
Händer inget när man trycker där, fixa kanske? :rolleyes:

Edit:
Strunta i vad jag sa om forumkompisar, funkar nu, haha.
Men segt som Sa*an är det i alla fall....

E

ejwbegysv

Tycker forumet blev segt som tusan efter uppdateringen...
Sen så är det ju lite smådrygt att jag inte kan acceptera "forumkompis inbjudan" eller va man kallar det.
Händer inget när man trycker där, fixa kanske? :rolleyes:
Bjud in mig som kompis så får jag testa, ingen annan som har klagat på detta så det vill jag kolla upp...

Snabb snabbare snabbast?

E

ejwbegysv

Skumt... Går supersnabbt på flera av mina datorer runt om i sverige... kan låsa sig ibland men vi jobbar på att lösa detta...

Men vi jobbar på detta och hoppas att allt är löst inom kort...

släng_å_häng

Välkänd medlem
16 nov 2009
122
0
6
Umeå
dunder och kanoner vad bra!!!=) om jag ska komma med konkret kritik så hade gärna forum delen fått ta upp större plats på första sidan så man ser vad som händer på det, kanske konstigt formulerat men vet inte varför men nått som stör mig....

vidamic

Välkänd medlem
5 sept 2004
1.098
0
16
Visst är det snabbare i forumet nu eller är det bara min lina som fått fnatt?

E

ejwbegysv

Jag har optimerat databasen lite i Torsdags.. blev lite bättre iaf.. vi tveeakar vidare...

B

Buktholmen

Kanske inte ska skrivas här, men försöker ändå.
Jag har snowmobile.se som startsida, men den uppdaterar aldrig nyheterna? På sidan så är det fortfarande den gamla tidningen som pryder tidnindsrutan och det står fortfarande om organiserad brottslighet... Hjälp?

E

ejwbegysv

Kanske inte ska skrivas här, men försöker ändå.
Jag har snowmobile.se som startsida, men den uppdaterar aldrig nyheterna? På sidan så är det fortfarande den gamla tidningen som pryder tidnindsrutan och det står fortfarande om organiserad brottslighet... Hjälp?
Det var ett problem vid serverflytten, men ska vara löst nu..

För att din webbläsare ska fatta detta kan du hålla in knappen CTRL och samtidigt trycka på uppdatera i webbläsaren.

B

Buktholmen

Det var ett problem vid serverflytten, men ska vara löst nu..

För att din webbläsare ska fatta detta kan du hålla in knappen CTRL och samtidigt trycka på uppdatera i webbläsaren.
Fungerar inte.. :hurt: