Nu är det max 500PMs för medlemmar...
Nyhet :
Nu kan du stänga/öppna dina egna trådar, bra om du tex tycker att du har fått svar på din fråga eller när tråden spårar ur.
:hello:
Nej du är inte dum i huvudet... Jag som ar det hade glömt att aktivera ändringen... gjordes.. typ för 30 minuter sedanBörja lika nått =) Men är jag dum i huvudet men visst fan vare 300 imorse. Tyckte jag va tvungen o radera lite grann då.
Nej, och det kunde du inte förut heller. Regeländringen innebär att du kan stänga och öppna dina trådar, inte redigera dina inläggjag kan inte ändra mina inlägg som är några dagar gammla.
Nej du är inte dum i huvudet... Jag som ar det hade glömt att aktivera ändringen... gjordes.. typ för 30 minuter sedan
okej hade fö mig dä.Nej, och det kunde du inte förut heller. Regeländringen innebär att du kan stänga och öppna dina trådar, inte redigera dina inlägg![]()
Bjud in mig som kompis så får jag testa, ingen annan som har klagat på detta så det vill jag kolla upp...Tycker forumet blev segt som tusan efter uppdateringen...
Sen så är det ju lite smådrygt att jag inte kan acceptera "forumkompis inbjudan" eller va man kallar det.
Händer inget när man trycker där, fixa kanske?![]()
Det funkar nu, var väl tvungen att visa vem som bestämde och trycka flera gånger, hehe.Bjud in mig som kompis så får jag testa, ingen annan som har klagat på detta så det vill jag kolla upp...
Snabb snabbare snabbast?
sleder? vad är det? sledder borde det väl vara?:hmmmm2:Semi PRO sleder
Det var ett problem vid serverflytten, men ska vara löst nu..Kanske inte ska skrivas här, men försöker ändå.
Jag har snowmobile.se som startsida, men den uppdaterar aldrig nyheterna? På sidan så är det fortfarande den gamla tidningen som pryder tidnindsrutan och det står fortfarande om organiserad brottslighet... Hjälp?
Fungerar inte.. :hurt:Det var ett problem vid serverflytten, men ska vara löst nu..
För att din webbläsare ska fatta detta kan du hålla in knappen CTRL och samtidigt trycka på uppdatera i webbläsaren.