HAHA ojdå!!! kom på att jag inte har klistrat ditt den än på raven, har ju kört 2 vintrar nu! HAHA! kanske dags att fixa de ;Dkom ihåg att den ska synas väl
har diskuterat tidigare, reglerna säger att skylten ska synas tydligt framifrån, men många äldre maskiner sitter de sidan av tunneln så jag vette fan. Verkar som att det är ok om den sitter dåligt placerad original men på nyare maskiner är polisen nog kinkigare om den sitter dåligt till...Är det inte obligatoriskt att den ska sitta på huven, eller kan den sitta på andra, mer passande ställen?
Men det som är diskuterat är ju det att så många gubbar som suttit ute å tjuvfiskat osv, du sätter stor stöveln för skylten och kör så kan ingen göra nå, och för att man ska ha den framme på huven är väll för polis och helikopter?? som jag har förstått det iaf, Nå i den stilen läste jag nån stannsom man skulle sätta fast den på bröstkorgen då? då syns den juh framifrån![]()
Så om den sitter på tunneln orginal på en 80talare så kan inte polisen klaga eller? På min sitter den längst bak på tunneln (tvåradig mc-skylt)har diskuterat tidigare, reglerna säger att skylten ska synas tydligt framifrån, men många äldre maskiner sitter de sidan av tunneln så jag vette fan. Verkar som att det är ok om den sitter dåligt placerad original men på nyare maskiner är polisen nog kinkigare om den sitter dåligt till...
Kan och kan, idag så kan de säkert det rent regelmässigt men jag tvivlar starkt på att de skulle göra det. Man brukar ju vara duktig på att ta hänsyn till sånt som är gjort innan nya regler tillkom så borde ju vara lugnt tycker man, framförallt sånna skyltar i hårdplast, dom är ju som rätt svårt att fästa på huvenSå om den sitter på tunneln orginal på en 80talare så kan inte polisen klaga eller? På min sitter den längst bak på tunneln (tvåradig mc-skylt)
Böter om polisen så önskar...Så om den sitter på tunneln orginal på en 80talare så kan inte polisen klaga eller? På min sitter den längst bak på tunneln (tvåradig mc-skylt)