4
Jo, det är precis det jag vill uppnå. Jag har bara sett denna mod på mountainmaskiner men den bode ju även vara intressant för oss som mest leker på myrar med hybrider?Mattan är lite mer adaptiv till underlaget utan yttre vändhjul.
Jag gjorde så på min förra REV 800 av kort modell. Funkade klockrent, höll så länge jag hade den, och lättare att lägga omkull.Jo, det är precis det jag vill uppnå. Jag har bara sett denna mod på mountainmaskiner men den bode ju även vara intressant för oss som mest leker på myrar med hybrider?
Det där är lösa förbränningsrum.ja där fanns ju en del.. men ne de fall inte i min smak... lät som en kärring sa det där
http://www.bikemanperformance.com/products/product_info.php?products_id=935&osCsid=0c6ffc754526711099a5b1811a4f3bc6
det kan ju vara nåt till 800ren
:hahaha:Det där är lösa förbränningsrum.
Vändhjul ser lite annorlunda ut.
Det där är lösa förbränningsrum.
Vändhjul ser lite annorlunda ut.
Jag kapade originalaxeln, borrade nytt hål, gängade.vart köper ni sån axel och boggiehjul?
Jag kapade originalaxeln, borrade nytt hål, gängade.
Kostnad 0:-
![]()
Det var på min gamla Rev 800 jag gjorde så. Har tyvärr inga foton kvar pga hårddisk-ras...jasså de gick dekanske ska kolla lite på det då.. tack för tipset! kör du med större vändhjul eller samma?
kanske bild:hello: