Vars i hela världen hittar man en 38x365 med 51mm kammar? Utan att den ska kosta multum. Enda jag hittar är 44,4 kammars matta.
Tips?
Tips?
okey tänkte för min matta är köpt från rinab (365/38/51) men hör med stenmarks maskin om dom har?
Nja, 365 är ju inte en konstig mattlängd. Dom används ju på dom flesta lite längre maskiner. Däremot är 358 lite ovanlig mattlngd men den är på fram match den oxå.365 är en konstig matt längd typ som 358, verkar ju inte finnas eftermarknads mattor i den längden som camoplast osv. Tycker de är konsigt:S
Sant, de vet jag också. Men menar bara att just 365/144" verkar att vara en svår matta att få tag på utan att köpa orginal, eller har jag fel?Nja, 365 är ju inte en konstig mattlängd. Dom används ju på dom flesta lite längre maskiner. Däremot är 358 lite ovanlig mattlngd men den är på fram match den oxå.
Inte svår att få tag i, men kanske med högre kammer är den lite svårare.Sant, de vet jag också. Men menar bara att just 365/144" verkar att vara en svår matta att få tag på utan att köpa orginal, eller har jag fel?
dom säljs fort iväg dom med 38x365x51 mycket pga att dom flesta crossovers har den längden och folk slänger riktiga HK mattor på dom.Inte svår att få tag i, men kanske med högre kammer är den lite svårare.
OkejSant, de vet jag också. Men menar bara att just 365/144" verkar att vara en svår matta att få tag på utan att köpa orginal, eller har jag fel?
Hehehe snacka om tur man kan haOkejJag hade tur som hittade min matta. 44mm kammar och Freeride X mönster
Han som ägde skoterskrotens fru hade haft den på sin summit
Han sa dan efter när ja ringed han igen att de va tur att jag hade sagt att jag skulle ha den då de hade ringt 10 pers till just efter att jag hade paxat den å alla skulle ha den
frågade även om han hade en med högre kammar men dom han hade fått in hade försvunnit nästan direkt![]()