E
eMe181
Hejsan har köpt en ski-doo mxz 440 , och vill köra nu på sommaren , vilka saker ska jag tänka på ? Har oxå ett problem! Jag får den upp till 90 men sen bludrrar den bara xD
Det beror väl på vad för underlag du kör på, men nog sliter det mkt på mattan och skidorna(styrstålen)Hehe okej , sliter det inte mkt på mattan och skidorna? =P
Om lägdan betyder äng eller liknande så sliter det förstås som attan på slides och dyl. Kör inte skotern på annat än snö eller vatten.Hah ok , Förstog inte så mkt ''Bestycka'' Kommer bara köra på lägdan :rock:
Om lägdan betyder äng eller liknande så sliter det förstås som attan på slides och dyl. Kör inte skotern på annat än snö eller vatten.
Jo men det är ju dom som tävlar i dragracing....Hehe okej , Jag tänkte folk kör ju med skoter året om vad byter dom osv? =P matta och slides kan jag ju byta xD
Det är förbjudet enligt lag att köra skoter när det är så pass lite snö att det förstör vegetationen...skitsnack! Man kan köra skoter när man vill vars man vill! vad som åker illa beror helt på hur länge du ska köra! ska du bara testa en sväng typ 100m så gör det inte så stor skada!
haha joo sant detja självklart men det låter ju som han ska köra flera mil på lägdan som man brukar göra på vintern.