Det är vanligt att dom spricker där. Ofta beror det på att man reser för mycket så att det tar i bak och gör du det flera gånger och hårt så spricker chassiet.är det vanligt att dom spricker bak i tunneln?
måndas ex, körstil, otur...jag hade en renegade 800 -06 och min kompis hade en rc 800 -06 samma motorer och allt. men ändå så e de mer än dubbelt så mycket skruva på en ski-doo än en lynx!!!???:stupid: fattar inte..
min skar 2 ggr och käka remmar jämt och den andra som körde lika mycket som mig på en rc 800 hade aldrig nå problem!!! konstigt:hmmmm:
nja jag vet inte men han köpte sin från en kille som inte kunde nåt typ han fick inte ens ihop skotern när han skulle visa variatorerna för oss när vi skulle hämta den hahamåndas ex, körstil, otur...
de var nog jag som sa de.. den e som en blandning mot rev och en "vanlig" skoter..RC 800 -06 måste ju vara en kanonskoter enligt mig!
Har själv -05an och är riktigt nöjd med den
Jag tycker inte alls att den är tung i framvagnen som någon sa, den är ju precis som alla nya skotrar byggd så att motor är mer centrerad i chassiet och därför blir den lätt fram. Sedan så gör den ju garanterat väldigt fina res om du nu skulle vilja det![]()