Skulle nog vara försiktig över dom jag iallafall.Vet du hur isarna är?
Här i matfors är det nog snart dax att ta fram den gammla ledsladdningsmaskinen och platta till lederna.
Vintern är här på riktigt nu!
du kan ju skriva om du kollar hällsjön, skulle vilja veta.
Har inte kommit ut än idag. Dock så får ni väl hålla fullt spätt och be. Skämt åsido. Jag tror inte att isarna är så väldigt svaga längre då det varit konstant minus i över 2 veckor.Var dit idag.. Dock inte med en borr och kollade tjockleken men efter lite övervägande så blåste jag över iaf och isen höll :beer:
Dock tar jag ingen ansvar ifall nån skulle råka braka igenom endå.. kör över på egen risk som på vilken is som hellst :rock:
Hört att de ska komma 2dm inatt här vid kusten! redan kommit nån cm, så hoppas de stämmerSnöar i luleå nu!![]()
Har inte kommit ut än idag. Dock så får ni väl hålla fullt spätt och be. Skämt åsido. Jag tror inte att isarna är så väldigt svaga längre då det varit konstant minus i över 2 veckor.
Ekat. Ge er inte ut på ljungan. Men rännösjön, huljen m.m borde hålla utan problem.Hehe jo visstnäe men hällsjön höll iaf för mig när jag blåste över, visseligen höll jag rätt hög hastighet för säkerthetskull
mjo och den senaste veckan har det ju varit riktigt kallt också, så nog borde isarna hålla, kanske inte som ljungan och sånna ställen men små sjöar och tjärnar borde ju hålla iaf![]()
Ekat. Ge er inte ut på ljungan. Men rännösjön, huljen m.m borde hålla utan problem.