Nu är snön här...

Nordda

Välkänd medlem
13 okt 2005
3.154
1
36
36
Helsingfors, Finland
www.pixbox.se
joo jag hörde det, att det hade varit många olyckor.... dock blir jag ganska förvånad, det har varit kallt på nätterna, minus ganska mkt endå och endå verkar ingen fatta att det kan vara halt en tidig morgon, då får dom nästan skylla sig själv :)
Precis. Bara därför kommer dom väl salta ännu mer på vägarna. Jag hatar salt! :mad:

pro_fxr

Välkänd medlem
26 jan 2008
3.192
2
36
kiruna
Snöade så mkt här i kiruna i lördags så de blev typ 2cm på asfalten:) men nu är de borta igen:(

Nordda

Välkänd medlem
13 okt 2005
3.154
1
36
36
Helsingfors, Finland
www.pixbox.se
Kör en gammal 240 på vintern så lär du dig mycket. Första vintern för mig nu jag kör framhjulsdrivet. Kommer bli spännande då man åker rakt fram oftast istället för att arslet far iväg.

Hellboy

Välkänd medlem
25 okt 2004
2.255
5
38
Ske-å
Fattar inte vad du menar.
Nä jag skulle inte heller förstå för jag skrev väldigt konstigt :) Det jag tyckte var lite ironiskt "Gördalen Centrum", och i bilden fanns det knappt ett hus och eventuellt en väg :p Jag definierar ett centrum med iaf ett litet torg etc.

E

ejwbegysv

Nä jag skulle inte heller förstå för jag skrev väldigt konstigt :) Det jag tyckte var lite ironiskt "Gördalen Centrum", och i bilden fanns det knappt ett hus och eventuellt en väg :p Jag definierar ett centrum med iaf ett litet torg etc.
Haha.. bara skojjade med dig :)

Gördalen Down Town...