Nu är snön här...

_Tobbe_

Välkänd medlem
10 aug 2007
426
0
16
Ljusdal
Det var helt vitt i Lofsdalen igår morse när jag vaknade. Fjällen är helt vita där nu :D Det ryckte lite i gastummen kan jag lova.

sp4x

Välkänd medlem
22 feb 2006
1.074
0
36
Östersund
iiisha, var fan halt att köra med sommardäckena på sina ställen nu, haha!
snart är det dax att plocka fram gula-faran!

LindeMan

Välkänd medlem
4 aug 2007
804
0
16
Vill ha snö nu, då blir de en provtur på lägdan sen ut med bus bilen, ska bli spänande med diffad låda, sommardäck, rwd å snö. Måste hinna innan den blir såld.

S

StoxResearch

Gällivare är inte stabilt heller. Igår snöade det tom Lovikkavantar ett tag, men nu är allt bara skit igen, :(

B

Buktholmen

Det har börjat snöa här iaf , men det stannar inte :'(

Abos

Välkänd medlem
8 aug 2008
365
0
16
Örnsköldsvik
oj här i övik får vi nog inte snö förrens i sent i dec...om ens de! vinterdäck behöv man inte ha så bråttom med.. :p

Polaris_Glenne

Välkänd medlem
11 okt 2006
1.905
0
36
sundsvall
här i sundsvall får vi nog vänta med snön, men det är nog dags att lägga på vintersulor för imorrse var det äckligt halt fick jag höra av en bekant :)

Polaris_Glenne

Välkänd medlem
11 okt 2006
1.905
0
36
sundsvall
Jo, det var ju en del olyckor :afraid: Jag blev stående ett tag i kö efter att nån flugit in i mittvajern.

joo jag hörde det, att det hade varit många olyckor.... dock blir jag ganska förvånad, det har varit kallt på nätterna, minus ganska mkt endå och endå verkar ingen fatta att det kan vara halt en tidig morgon, då får dom nästan skylla sig själv :)