Bilder: Fastkörningar

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Blev nån fastkörning idag och självklart var man ensam. Får skylla på att jag är ovan med maskinen ;)



 

Emme.G.H.

Välkänd medlem
10 nov 2009
2.056
0
36
HAHA vackert.. köpt elr har du lånat?

tycker den är förvånansvärt lätt att få lös när man för en gång skull fastnar:p.... bara gräva lite fram sen gasa och putta så hoppar den upp av sig själv:eyebrows:
 

TyskeNPro

Välkänd medlem
28 jun 2008
462
0
16
Arjeplog
Är det där från arjeplog tyskenpro?
Hur mkt snö? :)
Yess, ca 2 mil utanför. Det är grymt med snö däruppe, är väll kring 1,20 - 1,30m snö på sina ställen skulle jag gissa. Runt arjeplog är de väll 60 - 1,0m snö skulle jag gissa. :)

Är helt underbart!
 

Kirre

Välkänd medlem
15 feb 2010
412
0
16
Lycksele
hitta en bild på min gamla pro x2a ja hade i typ en månad. skulle dra skidres över ett dike men skidorna reste aldrig :p notera packlådan ja byggde dit. rymde hur mkt som helst :)
 

spitchen

Välkänd medlem
5 dec 2008
836
0
16
Dala Järna
Skulle bara upp och fika i finvädret




Efter en timme gav jag upp och ringde efter hjälp. Med Snöskyffel och mocka upp en väg att ta fart i och att dra lös den så kom den upp. 1dm stöp var det tydligen. Tog ca 1,5 timmar att komma 10m...

Endast stöp och soppatorsk kan stoppa en Ockelbo :hello:
 

dhenniz

Välkänd medlem
17 nov 2005
1.163
3
38
Strömsund
Skulle bara upp och fika i finvädret


Efter en timme gav jag upp och ringde efter hjälp. Med Snöskyffel och mocka upp en väg att ta fart i och att dra lös den så kom den upp. 1dm stöp var det tydligen. Tog ca 1,5 timmar att komma 10m...

Endast stöp och soppatorsk kan stoppa en Ockelbo :hello:
Ser jäkligt trist ut, men måste fråga, tappade du gasen när du satte fast dig sådär? har i vinter hamnat i både 10 och 20cm stöp, med 20-30cm puder på med fyrtiofemnollnollan och inte fastnat? tycker 5000 borde ha mindre svårt att fastna. det var iof nära i 20cm stöp, men med tungan rätt i mun tog jag mig upp på en brygga. Ser dock nästan ut som om du har en hög med tösnö framför, kan det vara tö som gör så stor skillnad?