Snödjup i Sverige just nu?

R

räsern

Som sagt, det finns inget exakt mått men man brukar räkna 1mm nederbörd som 1cm snö. :)
Ja om du läst edit så skulle du fatta att jag och vi vet det nu! Så det kanske är bra att informera om man redigerar sitt inlägg så att andra slipper svara. det betyder att jag fått reda på svaret på egen hand?
 
Last edited:

edvinsjolund

Välkänd medlem
8 jan 2006
5.598
4
36
40
Roknäs
Ja om du läst edit så skulle du fatta att jag och vi vet det nu! Så det kanske är bra att informera om man redigerar sitt inlägg så att andra slipper svara. det betyder att jag fått reda på svaret på egen hand?
Jag tolkade ditt "Jo, se edit" som ett svar på mitt "det finns inget exakt mått", därför.

Nåja, nu vet alla! :p

Edit: Hoppsan, du hann redigera ditt inlägg till att vara lite mer spydig. Känns det bra för dig?
 

edvinsjolund

Välkänd medlem
8 jan 2006
5.598
4
36
40
Roknäs
Jaha, hur gick det till när det här forumet fylldes av kvinnor? Så nödvändigt är det inte att bråka om semantiken.
Nu var det ju inte direkt det som det handlade om.
Läs igen.
Du kanske kan passa på att ge en snörapport från Arjeplog när du ändå är igång förresten?

Edit: Är det inne att redigera inlägg eller?
 
Last edited:

edvinsjolund

Välkänd medlem
8 jan 2006
5.598
4
36
40
Roknäs
edvin: Så mycket snö har jag. Har inte förändrats alls sen igår. Ta det inte personligt, uttryckte mig mer svepande om att forumet har blivit mer tjattrigt numera.
Damit, såg nyss den där bilden. :)
Jag skyller på att jag gick av en 93-timmars arbetsvecka ikväll, funkar det? :)
 
R

räsern

inte mycket till snö!

Edit: 1090 inlägg is teh shit.

edit nr2 : OnT
 
Last edited: