Man kan ju hoppas att dom höjt effekten  I nya C-tec2 800an  , för jämfört med med 800 ho ligger rotax 850 tyvärr  I en egen effektklass  , rätt ska vara rätt och 800 ho ger Inga 160 hk , det finns bromsningar på runt 160 hk med det är I gamla shassit , I procross shassit har den aldrig gett mer än 150-155 hk .,  det är pinsamt  när dynotech jämför  en oinkörd serieproducerad 850 I samma effektdiagram som 800orna från arctic och Polaris .  men dom går ju bra ändå och inte blir skoterkörningen väll roligare bara för att man har  15 hk till  ...  
jag önskar att den här "mid-season releasen" kom för att kränga iväg dom 800or som var byggda innan arctic var tagna på sängen av 850 bomben ! och den 1 mars visar dom att dom inte har någon avsikt att ligga efter effektmässigt I klassen å släpper en större motor . (det är vad jag önskar inte vad jag tror)
https://intl.www.arcticcat.com/snow/sleds/model/2017-en-gl-2018-early-release-m-8000-sno-pro-153162/
stora spjällhus var positivt och att dom nu äntligen kan stänga vingportarna
	
								jag önskar att den här "mid-season releasen" kom för att kränga iväg dom 800or som var byggda innan arctic var tagna på sängen av 850 bomben ! och den 1 mars visar dom att dom inte har någon avsikt att ligga efter effektmässigt I klassen å släpper en större motor . (det är vad jag önskar inte vad jag tror)
https://intl.www.arcticcat.com/snow/sleds/model/2017-en-gl-2018-early-release-m-8000-sno-pro-153162/
stora spjällhus var positivt och att dom nu äntligen kan stänga vingportarna
								
									Last edited: