Har rötter i Tänndalen och det är tråkigt att se det här.
Men ska jag skylla på något/någon så måste jag tyvärr säga att de är fruktansvärt att ett sådant här ställe ska bokstavligt talat svämma över av stora stadsjeepar och folk som måste ha värre kläder än den framför eller bakom på ICA, hur fan ska man kunna klämma in allt detta folk på fjället?
När samtidigt hela byggden har förvandlats till ett "turistdagis" att ett resesällskap ska kunna åka längdskidor,skoter,alpint och alla aktiviteter som går att hitta på under så kort tid som möjligt.
Och med detta kan man dra en slutsats av att fjället kryllar av en massa människor som bryr sig om sitt eget roliga när de är långväga och betalar för allt och de som tar emot pengarna ler.
Om man ska vara elak så säger jag så här,, vadfan har en person som för ynka pengar kan låna en skoter med 150-160hk på fjället att göra? det är bara en lekstuga för dem som inte är inlästa på dagens "skoterpolitik"... t.e.x så var det väl någon som körde ihjäl sig senast i påskas..
Och för att återgå till lofsdalen med liknande områden så antar jag att de inte är lika hårt drabbade ännu av denna "turist-infektion"
//grinig