??? Hur menar du nu? Jag menade allltså hur ni hittar när ni är i fjällen! Och inte hur man hittar till fjällenja säg bara KANADA för fan....
ahh vafan, man kör väl tillbaka på samma spår som man åkte dit??? Hur menar du nu? Jag menade allltså hur ni hittar när ni är i fjällen! Och inte hur man hittar till fjällen![]()
men vafan man kör väl tillbaka på samma spår, men annars så kör man ju ÖVERALLT!!Köra spårat är för kvinnor och barn! :eyebrows:
Det är klart att alla på detta forum är vältränade f.d SAS soldater som kan läsa naturen lika bra som andra läser snowmobile på toaletten.orka med gps,,, har ni fan aldrig sett "EXTREME ÖVERLEVNAD "med bear grylls, om hur man hittar på okännd mark....
Oja det är ju ett otal gånger man plockat ur en ren för att få mat och husrum när man vart ute ett längre tag.orka med gps,,, har ni fan aldrig sett "EXTREME ÖVERLEVNAD "med bear grylls, om hur man hittar på okännd mark....
Precis. Under alla de år man varit och jagat ripa på fjället och gråfågel i skogen samt all skoteråkning på vintern i fjällen så kan jag ärligt säga att jag ALDRIG har haft förmånen att se ett renkadaver som det finns något ÄTBART på. Då ska man komma precis när de har dött innan alla djur har hunnit rensat det.Oja det är ju ett otal gånger man plockat ur en ren för att få mat och husrum när man vart ute ett längre tag.