Senaste aktivitet

• M
    BRP har en helt hemsida med manualer där du kan hitta det mesta. Finns garanterat filmklipp på det också =) Vet inte hur senaste...
  • Pitabroed
    Beror väl på vad som är trasigt? :)
  • J
    Tänkte byta hela denna del. Eller räcker det med laddspolen?
    • IMG_0737.jpeg
  • suregom
    suregom svarade på tråden BRP Service.
    Gåt det få tag i team tied sekundärer till xp någorlunda billigt numer? Byter man hela axeln ?
  • suregom
    suregom reacted to JAAG's post in the thread BRP Service with Gilla.
    Som kuriosa, och Appropå qrs-sekundären så har jag testat köra med Team Tied på ett gäng olika brp jag haft genom åren. På...
  • suregom
    Naturligtvis avgör körsätt och körsträcka en del också. Men det är enkelt sätta fingret på dom och snurra. Går det bara jämnsegt så är...
  • suregom
    Dom behöver smörjas varje år. Det är skillnad på att rullen går segt från att fettet är trögt och att den hackar som den gör när den är...
  • suregom
    suregom svarade på tråden Elback Lynx rave 600 e tec.
    Har du elstart? Nu ska ja inte säga 100procent då jag ej har sett elchemat hur det är kopplat på dessa men enligt vad jag fått berättat...
  • Axel Lönnberg
    Hejsan! Går i tankarna att slå till på en Lynx rave 600 e-tec från 2010 som har gått 680 mil. Det är bara det att elbacken fungerar...
  • Drago
    Drago svarade på tråden Lynx 535 ny stator vart hitta?.
    Laddspole 410912000 har de här, borde va rätt. Laddspole - Laddspolar - Rinab
  • mas
    mas reacted to Lindgren - BD's post in the thread BRP Service with Gilla.
    Och jag som tyckte TRA:n på min gamla Rave funkade skitbra (efter renovering) Jag har visst bara skitgrejor 😂😂😂
  • L
    Lindgren - BD reacted to mattgojohn's post in the thread BRP Service with Haha.
    Nu spårar det ut!
  • L
    Lindgren - BD svarade på tråden BRP Service.
    Och jag som tyckte TRA:n på min gamla Rave funkade skitbra (efter renovering) Jag har visst bara skitgrejor 😂😂😂
  • mas
    Tråden är ur funktion sedan länge, men här har du en länk till BRP:s sida med instruktionsböcker: https://www.operatorsguides.brp.com/P/4
  • J
    Hej, Skulle behöva en ny stator till en Lynx 535. Någon som vet vilken man ska köpa? Hittar inte riktigt på webben mvh Janne