zr 440 ?

Magnus1

Semi PRO sledder
1 jan 2000
71
0
0
Hej
Hur går en zr 440 -97 ??
Vikt, snö, topfart, acc, skidlyft ??

Säljer nån ?? ;)

Mvh Magnus
 

RMK

Medlem
1 jan 2000
46
0
1
tjena! hade en polare som köpte en sån där...vill du ha en skoter som går bra i lössnö så ska du definitivt titta på nå annat, den lilla 440 varvar ju så man tro den ska sprängas, och man tror den ska kvamna ihop helt när man ska köra upp för minsta lilla backe....den har hyffsat acc på plant och hårt underlag, och går rättså bra efter leden, men vill du ha en skoter som går att köra i lite snö också, så ska du nog köpa nå annat

//RMK
 

Magnus1

Semi PRO sledder
1 jan 2000
71
0
0
Okej =) Det blir fan en sån :) den duger åt mig :D Köper ändå ny nästa år ;)
Vet nån om nån säljer nån ???

Mvh magnus
 
A

Ac 440

Tja, känner en kille som har en zr 400 -97a. den funkar hur bra som helst. han tar sig då fram överallt. tåls att hoppa med. Har själv en fast en -00a. Satsa på en sån!

Ride green
 

Magnus1

Semi PRO sledder
1 jan 2000
71
0
0
okej då vet jag
ajja ska köpa den imorn tror jag de blir
jag fattar inte varför alla tycker illa om arctic cat ?? Dom har inte mer fel än nån annat märke för fan

mvh magnus
 

polaris

Välkänd medlem
1 jan 2000
130
0
6
har du verkligen itne förståt de än?? större skitmaskin har jag sällan skådat, snälla, jag försöker bara hjälpa!!! köp nå annat!!!!
 
J

Jolle

Polaris: man lär sig av sina misstag, killen kommer nästa säsong glida på en polaris,lynx eller en ski-doo
 
M

MC600-03

Mogna inlägg pojkar....
Ni har väl haft både Polaris, Ski-Doo och Arctic inom de senaste 6 åren eftersom Ni kan så mkt ???
Häpp.. trodde väl inte det, det har jag haft-men inte fan rackar jag ner på de som gillar Polaris, fast deras kvalité ej har varit den bästa på sistonde..
Arctic 2004: 2 års garanti på allt.. De gröna är på framfart...
 
J

Jolle

MC600-03 och om du läser så ser du att han ska köpa en 97a? eller hur? det är ingen 04a, må hända att arctic cats 04or håller, men just nu så håller dom inte, rackelmaskiner, susuki kan ej göra bra snurror, samma sak med dom nya (01-02) polargrisarna dom höll inte häller, men dom åtgärdar det iaf!
 
J

Jollefucker

Tror Jolle är lite avundsjuk för att han itne har råd att åka grönt :) Eller så har han ingen skoter över huvud taget..
 

rotax

Medlem
1 jan 2000
24
0
1
har haft en sån där model och har satt en rotax och jag är nöjd, köp chassiet det är underbart att köra men tryck ner en 583 elr 670 i den du kommer att få en kanonskoter då