Mjo funderar på det jag också=) Dock osäker om 2komp klarlack går ihop med 1komp lack... tror att det reser sej, och med 1komp klarlack på sprayburk kanske det blir flammigt...:hmmmm:Blev braGlöm inte att lägga på klarlack på huven nu
![]()
Tackar, mjo slutet är inte det bästa, men orka inte flytta kylarnaas snygg skoter svart dyna nu så då *****r !! annat slut på tunneln kanske med![]()
Kul att du också gillar dekalen=)Jävligt nice dekal på bilderna..
Hur ser den ut IRL?![]()
Thanks! mja man kanske ska ha den sådär sidenmatt=)Blev riktigt snyggt det där. Tror fan inte att det skulle vara snyggare med blank svart !
Mjo skulle va nice,helst med nya mätarna också=)Enda som fattas nu är nya dubbel lyset då kommer den bli riktigt grym !![]()
Tack så mkt=)Ser J*****t bra utpassar bra med den färgen på huven tummen upp!!
Yepp det skulle vara pricken över IetMjo skulle va nice,helst med nya mätarna också=)
Mjo funderar på det jag också=) Dock osäker om 2komp klarlack går ihop med 1komp lack... tror att det reser sej, och med 1komp klarlack på sprayburk kanske det blir flammigt...:hmmmm:
Mjao, men lutar åt att behålla huven som den är=)Du får prova på nått annat ett par gånger för att vara på säkra sidan
Dubellyse å stora mätarna gör grymmskillnad i utseeden och är lätt att koppla in!Mjo skulle va nice,helst med nya mätarna också=)
jajjamen, men lär ej vara gratisDubellyse å stora mätarna gör grymmskillnad i utseeden och är lätt att koppla in!
Oki,oki ja vi får se hur det ser ut i plånboken sen... åker till Grekland om ca 1 vecka så alla pengar behövsKöpte mina från nån bilskrot nedanför sundsvall för 1500kr mätare plasten och lycktan. kolla min XTC tråd så har du lite före och efter bilder