Yamaha SRX 600 -99 Styrspindel

Bränsle

Välkänd medlem
20 nov 2010
328
0
16
Hej!

Skulle behöva en styrspindel/styrarm vet ej vad det heter men det som är högst upp på skidbenet så att säga och består av en slags tjock bricka som sitter på en kuggstav typ, sen från den så går styrleden till styrstången. Brickan iallafall har dåligt mönster som ska vara på kuggstaven så den kan rappa över :/ :p någon som vet jag snackar om? :D

Men ni som vet vad jag menar så behöver köpa en ny sådan till min SRX, den högra sidan, men hittar ingen :/ hittade nån sprängskiss men då var den inte med på listan :/

PS: Någon som förresten vet vad man måste göra om på SRX 600 -99an för att få in en 02a Viper Mountain boggie? :D hehe

MVH
 
Last edited:

Bränsle

Välkänd medlem
20 nov 2010
328
0
16
Okej men jag beställde en från ÅF. Tack ändå :) Brukar det vara mycket snö uppe vid typ Hamra och Los kring v.9 ? Har lov då och skulle vilja åka upp och åka i djupsnön, här i stockholm har snön sjunkt ihop och blivit hård fan, bra fäste och bra isar men inge fin mjuk, puder, djup snö :( Skall ju köpa en Viper Mountain boggie och Viper Mountain Skidor :) Borde vara en bra investering.