Yamaha et 340 Slutburk?

jahopp

Medlem
16 jun 2009
28
0
1
världens bästa by
tjo
Undrade om det är nån som har en yamaha et 340 med slutburk?
lägg upp en bild på slutburken!

Eller hur man skulle kunna göra en hemmagjord?
med vad?

Yamaha.Srx.700

Välkänd medlem
14 apr 2009
2.224
0
36
Överkalix
Det är så du måste göra om du vill att den ska låta mer, det finns inga eftermarknadsburkar till ET 340. Men varför på en ET 340? Den kommer bara låta som en traktor. :p

hajfen

Välkänd medlem
11 jan 2008
1.794
0
36
Strömsund
ääh bara onädigt att lägg aut en massa pengar jag var tänkt att ögra på min everest 340 men orkade fan inte XD kapa ljuddämparn och rensa den och köri hop han igen :d

N

N_w

tjo
Undrade om det är nån som har en yamaha et 340 med slutburk?
lägg upp en bild på slutburken!

Eller hur man skulle kunna göra en hemmagjord?
med vad?

men snälla låt den där stackarrs motorn vara ifred!

snurre

Välkänd medlem
3 jun 2008
774
0
16
Lycksele
Vad är syftet med slutburken. Att den skall låta mer? Jag menar, det är ju inget monster och den lär bara låta illa. Annars kan du ju borra massa hål i ljuddämparen, den lär ju gå ungefär lika bra då som om du skulle bygga en egen ej beräknad "pipa". :p

Yamaha.Srx.700

Välkänd medlem
14 apr 2009
2.224
0
36
Överkalix
Vad är syftet med slutburken. Att den skall låta mer? Jag menar, det är ju inget monster och den lär bara låta illa. Annars kan du ju borra massa hål i ljuddämparen, den lär ju gå ungefär lika bra då som om du skulle bygga en egen ej beräknad "pipa". :p
Plus att han skulle få byta kolvar varje dag.

Yamaha_nisse

Välkänd medlem
22 mar 2007
7.744
5
36
Eskilstuna / Åre
www.ayriders.com
Nu snackar ni bra mycket skit pojkar!

Hål borrade i slutburken kommer inte märkvärt påverka motorns prestanda lr hållbarhet.
Speciellt inte på en sån här omodern lågprestanda motor.

MEN! Rekomenderar fortfarande inte o göra det då den kommer låta för ***** illa! ;)