XXXmodrods beställning

AlexM

Välkänd medlem
4 okt 2009
552
1
16
Boden
Är det någon som har någon erfarenhet av att beställa grejjer från dom?
Priser,lev.tider m.m.
Tacksam för svar
 

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
jag beställde ett huvvent i vintras och de tog ca 2 veckor, fraktkostnaden va sjukt billig 4 $ betalade jag i frakt.
 

groban

Välkänd medlem
10 jan 2007
3.251
4
38
Skellefteå
Har också köpt därifrån, håller med Metso om frakten! Trodde det var fel först och tänkte att nu får jag ett mail där jag ska betala mera,,men icket!
 

TOMPAN

Välkänd medlem
26 aug 2010
352
0
16
Piteå
Måste bara säga att dom är bra att ha göra med. Beställde sidevents till m8:an men valde fel färg på ventilationsnätet mailade dom och frågade om dom kunde byta från svart till vit färgsättning och det skulle dom göra. tio dagar senare fick jag ett brev på posten men ändringen hade fallit mellan stolarna. Mailade Brian igen och frågade om det fanns nåt att göra åt saken. Han tog på sig felet och skickade ett nytt par utan att begära tillbaka dom första jag fick, dom kom idag så nu har jag en uppsättning vita och svarta M- star sidevents :)
 

groban

Välkänd medlem
10 jan 2007
3.251
4
38
Skellefteå
jävla dyngsida. Beställde sidevents till M8an i december... betalade via paypal. Pengarna försvan... väntar fortfarande...
Har du mailat till dem??
Har man inte fått sina grejer brukar det väldigt sällan funka att "vänta" ut dem!! : )
 

thullen

Välkänd medlem
1 jan 2000
3.092
5
38
49
Leksand
thullen.se
Beställs side vents från dom ifjol.
Vart väl lite fundersam när ja skulle paypala till en hotmail adress.
Ronniethehotdog eller vad det var.
Men det gick bra å ja fick mina vents.