Whitepowder.se

Dadda

Välkänd medlem
15 sept 2006
903
1
18
Finland
Hej. Tänkte kolla ifall det är ett seriöst ställe att köpa begagnade delar ifrån ? Han har iallafall en hemsida, och många nyaktiga blocket annonser. Verkar seriös via mail också. Men hittar ingen övrig info/folk som handlat av honom ? Hitta inte whitepowder.se på facebook heller och det mesta finns ju där, eller google omdöme för den delen 😅
 

Boost III

Välkänd medlem
19 feb 2009
10.635
798
113
Kramfors
Jag har handlat mängder av Polarisdelar av han och de är bästa firman någonsin. Han svara på mail kvällstid och helg samt skickar bilder o man vill. Delarna man får är exakt som han beskriver. Enda negativa är väl att de är åt de dyrare hållet men med den servisen och snabbhet att skicka är de värt varenda krona. De går även pruta om man har tur,,inte alltid men de går :)
 
Reactions: Aryey79

Dadda

Välkänd medlem
15 sept 2006
903
1
18
Finland
Jag har handlat mängder av Polarisdelar av han och de är bästa firman någonsin. Han svara på mail kvällstid och helg samt skickar bilder o man vill. Delarna man får är exakt som han beskriver. Enda negativa är väl att de är åt de dyrare hållet men med den servisen och snabbhet att skicka är de värt varenda krona. De går även pruta om man har tur,,inte alltid men de går :)
Låter bra boost, jo jag försökte pruta lite :) Uppdaterar med ris eller ros nästa vecka troligtvis.
 
Last edited: