warriorboggie på blocket.

tompus

Medlem
12 feb 2010
46
0
1
gävle
spricka2.jpgkrokig med.jpgboggie1.jpgspricka3.jpgspricka 1.jpgförlängning infästningar.jpgRingde upp en kille som hade en warriorboggie till salu komplett med fjädrar o dämpare,
jag sa åt killen att jag vill inte ha ner den om det finns sprickor o annat skit med den,
det finns ingenting att anmärka på svarade killen,
När jag öppnar paketet så ser jag att det är en förlängd boggie med förlängnings-sats, sen finns det sprickor i den, och en skev med.
Ringer upp killen och han säger att det är en original-boggie till warrior.
Man måste ha förstoringsglas för att se sprickorna, att meden är skev är det inte tal om, jag skickar med lite bilder så får ni säga om jag är petig eller inte.
jag skriver detta för att jag är tvär just nu och vill skriva av mig...
 

Phyxius

Välkänd medlem
2 jan 2007
380
1
16
Västerbotten
Den ser förjävlig ut rent ut sagt MEN priset var ju där efter också. Dock är ju inte skicket som utlovat oavsett om den var billig.
 

tompus

Medlem
12 feb 2010
46
0
1
gävle
Han skulle ringa upp efter tio minuter när jag ringde honom, jag skickade bilderna och sen har jag inte hört något mer,
Han vet väl vad han har gjort =(
 

fredrick

Välkänd medlem
12 okt 2005
474
0
16
Avesta
Ge han en till chans med att ordna upp det hära annars finns det säkert någon på forumet som känner igen killen som kanske kan vara snäll och trycka på han lite så det löser sig, även om det är billigt så ska man vara ärlig.
 

tompus

Medlem
12 feb 2010
46
0
1
gävle
Jag försökte få honom att kompensera på något vis, får väl höra i morgon när jag ringer honom igen,
Enligt facebook så har han ju över 400 vänner, så nån av dessa borde väl kunna prata vänligt med honom tycker jag,,
Det är synd att såna här förstör för de som vill vara ärliga o seriösa med sina anonnser.
 

limpdjur

Välkänd medlem
1 sept 2007
839
1
16
Vilken jävla idiot har han inte upplyst dig om nå mer än det som står i annonsen? det där är ju fan slut de.
 

RotaX447

Välkänd medlem
24 sept 2005
3.206
0
36
Boden
har själv köpt en knäckt boggie och vet hur det känns så man får väll lida med dig.dock fick jag kompensation.
 

ProSled

Välkänd medlem
19 dec 2008
2.226
1
36
Det går inte att köpa delar på blocket osedda nuförtiden, så är det bara.
Handlar endast av forummedlemmar nuförtiden om man inte kan se grejjerna före köp
 

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.084
886
113
Stora Blåsjön
Den där boggien är ju skrot. Riktigt uselt att inte skriva vad det är för fel på grejerna eller nämna att det finns sprickor och den är skev när du frågar. Dock kostar den där efter.. men dyrt skrot är det ju.
 

limpdjur

Välkänd medlem
1 sept 2007
839
1
16
Re: Sv: warriorboggie på blocket.

Den där boggien är ju skrot. Riktigt uselt att inte skriva vad det är för fel på grejerna eller nämna att det finns sprickor och den är skev när du frågar. Dock kostar den där efter.. men dyrt skrot är det ju.
Blir ju hemskt dyr när det antagligen inte alls är det köparen förväntat sig, står inget om att den är förlängd, inget om sprickor eller att den är krokig, inte ett rätt liksom.
 

tompus

Medlem
12 feb 2010
46
0
1
gävle
jag skulle ringa honom idag, men fick ett sms om att han hade haft slut på batteri så han inte har kunnat svara, han skickade ett sms om att han kunde sätta in 350kr, men det är ju inte ens frakten, sen är det ju iaf ingen warriorboggie som jag trodde jag hade köpt,
lutar åt en polisanmälan om han inte kommer med något vettigare,,,
Jag är sur och pisst på honom så då går jag helt enkelt vidare,,
 

limpdjur

Välkänd medlem
1 sept 2007
839
1
16
spelar ju ingen roll hur billigt det blir om man inte har nån användning för skiten.
 

tompus

Medlem
12 feb 2010
46
0
1
gävle
Sv: Re: warriorboggie på blocket.

Han vill ej göra upp som en ärlig man, så nu har jag gått vidare med detta,
Jag har köpt oanvändbart skrot, så nu blir det ingen förlängning detta år tyvärr,
 

robin-_-

Välkänd medlem
22 nov 2004
853
5
18
36
uppdatera gärna vad som händer, både nyttigt att veta och kul att se hans reaktion.