VMAX4 drar det mesta?

FOX rider

Välkänd medlem
10 okt 2006
1.426
9
38
46
Ludvika
Har väldigt svårt att tro att den har nått att sätta imot på dagens värstingar.
Hade den det ens när den var ny?
 

130fi

Välkänd medlem
1 mar 2007
810
0
16
Drevdagen
Vet av egen erfarenhet att v-max4:an gick grymt bra,när det var slätt.
Är väl tveksamt att den drar rx-1:an och övriga moderna storkubikare,mest pga den korta fjädringsvägen.
Prestandamässigt tror jag den är med fortfarande.
 
R

Robin

Med bra matta så tror jag dagens muskelmasker skulle kunna få kämpa rätt hårt för att hänga med, det handlar ju mest om att få ner kraften i backen.

//Robin
 

147

Välkänd medlem
3 feb 2006
312
0
16
KLX
nog kanske den hänger med raktfram men efter led så är de nog andra bullar:p
 

V-Max 600

Välkänd medlem
18 nov 2005
138
0
6
mm... där det är slätt så kanske inte helt omöjligt. Vill till att man får mattan till att greppa då. Man får ju inte dit nån vidare hög kamhöjd utan modifikationer. Skulle vara om man dubbar mattan. Nu var ju mattan dubbad i annonsen

Inte en chans på en guppig led eller liknande. Boggin och termosarna hänger inte med. Har för mig att man kan justera termosarna på Vmax4:an men det hjälper inte

Enda fördelen med termosarna är väl att dom är snudd på omöjliga att ta kål på
 

konan

Välkänd medlem
16 sept 2004
1.294
0
16
I Boden där solen alltid ler
ja nog fan går ju v max 4an hårt ,jag hadde en kawa interseptor 550 82a som förmodligen pissar på jätte många maskiner av dags dato ,men dämpare o dyligt kan vi inte jämföra samma dag ,faktiskt inte vikter heller .
Vmax e kult .kolla in Leffe W s extrem make over maskin som inte fick turbo
 

yamaha et 250

Medlem
20 nov 2006
32
0
1
Storsela
va fan de e ju klart att vmaxen hänger på !!! prova å ta en nyare vmax4 mot en rx1a på is så får ni se vad ni får fram för resultat ! vmax 4an e ju fan e 4cyl 800cc som e 2tackt på runt 150+ i hk :D de e klart att du ska ha vmax4 om du funderar på de :D har sj en srx 700 som e lite trimmad å de e inte många nyare skotrar på is som hänger på :D köp yamaha så du får lite drag :D