Vit IQ? Någon som har en bild?

Easy360s

Välkänd medlem
Jag funderar på att fixa min iq vit i sommar :) har aldrig sett en iq som är helt vit (balja, sidokåper och huv). Just nu är skotern väldigt tråkig men det jag har tänkt mig är typ: Vita c&a pro med svart krok, så har jag vita spindlar och svarta a-armar. så buk, sidokåpor och huv vit, lycktsköldarna svarta ocn en svart ruta. har även tänkt dra svart film på tunneln? och lite snygga dekaler. inte för mycket för de ska se cleant ut och allt ska gå i svart/vit :) vad tycker ni? låter de som de skulle kunna bli bra? skulle gärna vilja se några bilder på en vit iq om någon hade! :)

Tack och tack !

O

Ollestlnacke

Ja har oxå letat svart "film" att lägga på tunneln, har dock inte hittat, du har inte lust att länka till sidan???

tjabo

Välkänd medlem
1 dec 2008
1.006
0
16
Jämtland
Vet inte om dom har någon hemsida men det var på Hobbyboden i östersund där kostade dom 34kr metern (halvmeter bred) så det var billigt som faan. har köpt 6m med svart och vitt nu så jag kan göra lite dekaler också :)
Tyckte den plasten kändes så tunn, men återkom gärna med resultat och känsla när det är klart.

Åter till Topic, en liten bild och ofärgad buk, men

O

Ollestlnacke

har letat lite överallt nu efter såndär svart film, men hittar f*n inte:S ingen som vet någon hemsida som säljer??

O

Ollestlnacke

Har hört runt om såndär vinyl, men dom säger att den inte håller bra och lär ju rivas upp direkt då.

pro_fxr

Välkänd medlem
26 jan 2008
3.192
2
36
kiruna
kolla på sidor som har saker till bilar och köp sån där vinyl-film man använder när man gör en bord till framrutan :) funderar på att sätta de på sidorna av min tunnel :)

tror den blir för tunn dock... du bör nog sätta en tjockare..borde finnas på dekaltrim.se eller nå annat dekalföretag..har dock för mig att dem blir lite dyrare när dem är tjockare

O

Ollestlnacke

Hur kändes den plasten du köpte??
Tänkte om man kanske kunde be dom skicka upp lite då jag har ett satans problem att hitta här i närheten:bawling: