"Visa vad du köpt för skoterrelaterat" Bildtråd!

AC/DC

Välkänd medlem
3 nov 2008
568
1
16
Boden
Hittade den här i Sverige och den verkar bli dyrare att ta från USA om man inte har tur och slipper moms+tull. Var köpte du?
Jag köpte på ebay, vart ett ok pris ca1200:- ink allt
Men tror inte de finns nån annan ryggsäck som är så bra för skoteråkning.

Tidigare har jag bara hittat nack pack i sverige , men den tycker jag är för liten.

Hittade den nu på 24mx 1299:- hade jag vetat de så hade jag handlat där istället!
 

MallaN

Välkänd medlem
1 okt 2009
522
2
18
Gävle
Vad fick du betala för skidorna och vart beställde du ifrån+
Jag beställde ifrån kjmotorsports.com Runt 4000 tror ja. Om du ska beställa från dem så skicka ett litet meddelande att de ska skriva merchandise på kartongen, det gjorde att jag slapp betala både tull eller någon extra post avgift.
 

henke_n92

Välkänd medlem
24 mar 2009
168
1
18
Skellefteå / Boden
Jag beställde ifrån kjmotorsports.com Runt 4000 tror ja. Om du ska beställa från dem så skicka ett litet meddelande att de ska skriva merchandise på kartongen, det gjorde att jag slapp betala både tull eller någon extra post avgift.
Att märka paketet som handelsvara gör inte att man slipper tull. (betalade just tull på ett "merchandise" paket)
Men däremot så är kj "bra" på att skriva ner värdet på paket till Sverige så man brukar oftast inte åka på tull då man köper av dem. Men man kan trots sänkt värde på paketet få betala tull då det oftast följer med ett kvitto i kartongen och dom som jobbar på tullverket är inte dummare än att kolla på det.
Men det är en bra sida enligt mig och jag hoppas skidorna i fråga är bra dem med.
 

Maaattiii

Välkänd medlem
12 apr 2010
258
2
16
Köpte en ruta av lynxenduro här på forumet, creds till honom för ett riktigt bra jobb! Sen ett par xenonlook-lampor H13 av Xenonkungen, grymt snyggt men har inte hunnit testa hur bra dom lyser ännu. :)
 

thullen

Välkänd medlem
1 jan 2000
3.092
5
38
49
Leksand
thullen.se
Hämtade ett paket på posten idag.
Delar till polaren å annat till mig.

Här är mina saker.
Är man Arctic freak så är man


Dekaler å dvd å boken 50år med cat


Ny kaffemugg å shot glas


Några kepsar blev det också.


T-shirts å en hoodie.
 

kenth

Välkänd medlem
27 sept 2011
1.397
2
38
Säter
Det skulle se bra ut med ett arctic cat oljefat med valfri olja i till ditt garage. 1195kr. Bara att beställa!