"Visa vad du köpt för skoterrelaterat" Bildtråd!

IamFredrik

Välkänd medlem
2 okt 2008
3.474
2
36
Gällivare
Sånthär tycker jag är skitkul!

Jag tänkte att jag startar en tråd vars vi kan lägga upp bilder och visa vad vi har köpt för skoterrelaterat!

Man laddar upp bilder på vad man har köpt och till vilken maskin den ska användas till.

BILDER ÄR ETT KRAV!

ENDAST SKOTERRELATERAT!

INGET OFFTOPIC-SNACK!

DENNA TRÅD KOMMER ATT ÖVERVAKAS HÅRT SÅ MISSBRUK LEDER TILL VARNING ELLER TILL AVSTÄNGNING!
 

JAAG

Välkänd medlem
1 jan 2000
4.465
377
83
Malå/Adak
Nu kanske man hittar hem :hello: (och fin bakgrundsbild har den fått)
DSC00269.jpg

Och det kommer mera.... är med god marginal på ovansidan 10 papp i inköpta pryttlar till en skoter som inte kommer än på två månader......
 

Malgomaj

Välkänd medlem
13 apr 2009
625
0
16
Hammarby
Beställde en polariserad lins till mina 509or i går:) Tydligen en bra lins.
Lite Klim grejjer blev det också:becky:
509.jpg
 

zleric

Välkänd medlem
30 maj 2008
1.856
1
38
Luleå
Köpte ett par fox clicker från en zr innan floatarna



Grepplister



Fan vad dåligt med bilder jag hade på delarna löst.. Här sitter de på skotern iaf: Float fram, fox i boggie, 4" höjare, biltema handtagsskydd, mesh mm.

 

J.Eriksson

Välkänd medlem
30 apr 2010
986
1
16
Boden
Det vart en cross och skoterhjälm för min del. Kan rekomendera den för er andra som ska köpa hjälm: billig, bra och otroligt skön



 
Last edited:

NezQ

Välkänd medlem
25 sept 2009
518
0
16
Sundsvall


Slänger upp en till bild på mina nya prylar: Ny styrhöjare,nytt styre "Fatbar" nya smith handtag grymt sköna & grymt grepp,styrpad från Fly plus 440 mätarhus plus lock =)

Lägger in en till bild på mitt nya inköp idag ett ryggskydd med ställbart njurbälte samt att det går att bygga på mera som tex bröst & axelskydd,detta är ett Knox skydd,GRYMT bra passform =)



Uploaded with ImageShack.us
 
Last edited:

MikesterM

Medlem
7 sept 2010
36
0
1
Härnösand
Nu har jag äntligen hunnit tagit några bilder på nya skotern.

Rev 800 Edit.jpg

Rev 800 Edit 3.jpg

Har precis satt dit de svarta lyktsköldarna, men det är mer saker som är kvar att göra.
Nerdrevning, ta bort/minska rutan, ny matta osv osv.