Viper 700 -03 värde?

T5

Medlem
1 jan 2000
42
0
1
Piteå Sverige
[Uppdaterat: Senast editerat den 29-Dec-03 kl 04:26 AM (CET)]I listan ligger dom i 83.000:-(reggad skoter)ER +2.000:-
Priset är ett riktpris, du får mer eller mindre beroende på skick,mil...
70.000:-+ får du säkert i handen av en handlare(MINST) om du säljer den, det tror då jag.

 
J

Jona$

usch du de var billigt de:) kika på blocket.se så får du priserna folk begär för dom där!
 

T5

Medlem
1 jan 2000
42
0
1
Piteå Sverige
Har du sån panik å bli av med den så du säljer den för 75000:-?
Nä, låt köpar´n pruta från en större summa så får han tycka att han har gjort en kanon-affär, men hör med skoter-handlaren först.
I sämsta fall går du plus/minus noll.
Det räcker med EN köpare som är tillräckligt sugen på din maskin för att du ska tjäna några/flera tusen extra.
Lycka till.
 

beamer

Medlem
1 jan 2000
12
0
1
Östersund Sverige
Jo, den måste vara såld innan slutet på Jan. Kanske kan ringa handlarn och fråga vad de bjuder i inbyte mot en ny, så man har ett riktpris? En sak är säker, det blev dyyyra mil. Har för mig att den kostade runt 105000:- ny. Synd att den inte hann köras mer bara :( Det är ju trots allt en jäkla bra skoter.
 

T5

Medlem
1 jan 2000
42
0
1
Piteå Sverige
Det jag menade var att OM du skulle sälja den till handlaren rakt av, inte inbytes priset(det är 2 olika summor) eftersom du antagligen inte skall ha en ny.
Då får du ett minimum pris vad du får för den, men hör med flera Yamaha-handlare i närheten, där får du antagligen högsta priset.
Tyvärr KOSTAR all Fritid multum!