Hej har tänkt köpa mig en nyare skoter. Skotern ska användas till mest lek körning,endel bredvid leden och såklart en del på leden då jag bor i Hälsingland så har inte inte alltid jätte mycket snö. Men kommer dock åka en del i fjälls. Så en lång blir nog för långt. Bensin förbrukning känns inte jätte viktigt men vill inte ligga på 4 l/m hård led körning helst. Budget max 50k!
Har funderat på kort dragon 700,800 -08 och re 800 -08 samt en xp 800 om pengarna räcker till! Kom gärna med förslag på någon mellan bandare men jag vet ingen med hyffsat drift säker motor för dom pengarna?ska helst vara en 800.
Villken skulle ni välja av skotrarna jag föreslog?
Villken drar minst bensin?
Villken går bäst i lössnö? Om det inte redan sitter på så kommer 44/51 mm matta monteras.
Har funderat på kort dragon 700,800 -08 och re 800 -08 samt en xp 800 om pengarna räcker till! Kom gärna med förslag på någon mellan bandare men jag vet ingen med hyffsat drift säker motor för dom pengarna?ska helst vara en 800.
Villken skulle ni välja av skotrarna jag föreslog?
Villken drar minst bensin?
Villken går bäst i lössnö? Om det inte redan sitter på så kommer 44/51 mm matta monteras.