vilken sjupsnö maskin tror ni är bäst att ha om man både ska vara på led och i djupsnö och om man tä

J

JIMMY

RMK

så klart summiten kommer få alla röster efter som de va motormässigt..för alla var 700cc förutom summiten som var 800cc
själv så ha jag en RMK VE 800 -02..går som fan.
 
J

Johan N

RE: RMK

Jag vägrar att rösta tills Lynx Ranger Mountain finns som ett alternativ! =)
 
V

v-max

bästa blandningen av djupsnö och le

Den bästa skotern för både av och på leden blir helt klart den nya -03 Polaris SKS
ps. den är ej att blanda ihop med tidigare modeller av SKS
 

jojja

Medlem
1 jan 2000
22
0
1
RE: RMK

jag röstar inte eftersom ni glömt den bästa lyng rangermountain ujjj vilken motor
 
D

DeepSnow

RE: RMK

Va är de för skilnad på Ranger Mountain och Summit Motorn??? Det är ju exakt samma eller? Alla säger ju att Lynxen har en brutal motor men Summit har ju samma Men ett MYCKET bättre chassi Hållbarare, Lättare, Bättre anpassat för snö och MYCKET skönare... Så summiten är en klar vinnare Efter Arctic-cat Mountain Cat 800 1M
 

jojja

Medlem
1 jan 2000
22
0
1
RE%3A RMK

jag tro den ligger på runt 140 hk men jag tror deepsnow har lite rätt de eju nästan samma motor i summit som i mm men mm går som #####
 

jojja

Medlem
1 jan 2000
22
0
1
RE: RE%3A RMK

förlåt jag råkade skriva mm istället för rm
sorry jag mena rm


Lynx_rave
 
H

honk

RE: RMK

summitens chassie är absolut inte hållbarare än ranger mountain chassiet, läs testet i snowrider så får ni se
 
D

DeepSnow

RE: RMK

Summit Chassiet är hållbarare än RM:ens
men RM har en hållbarare boggie och kanske tål att hopa mer med. Men summit har ju ZX-X
chassiet och det är ju det hållbaraste efter REV. Summite håller sämre för att den är lättad mer och gjord för lössnö. Men den är ändå hållbar om man än
SX-V Mountian,RMK och Mountain Cat 1M. Så jag tror att summit och RM ligger ganska gämt i hållbar het.