vilken arctic?

froomelom

Välkänd medlem
1 sept 2008
342
1
16
lule
tjenare. gamla skotern är såld å det blir nyare till vintern. funderar mest på arctics. de jag funderar mest på är sno pro 440. sen Firecat 700 kring 03
det jag tänkt göra med skoten är kanske 45% puder härj. har inte tänkt å klättra nå branter me den sen kostar ju de längre modellerna mer..
sen blir de väll lite ledpisk å hopp. tänker nu inte hoppa nå ruffriders hopp utan bara mindre på kring 2 -3 meter höjd..
tänkte då först på 440 för de tål ju mkt stryk å stryk har jag tänkt å ge den ( sen vet jag dem som provat den å tycker att den är nå så jevults skoj). sen f7 då det värkar i allmänhet vara en rolig skoter som är rätts så allround å värkar passa sig vid min körning..
sen har jag också funderat på en fusion 600 06. de vet jag praktiskt taget ingenting om. när man söker på dem så är de ända komentarna att de är fula ( bryr mig inte om de är fula. dock så tycker jag att de är 100 gånger snyggare än vilken ski doo/lynx man än kollar på)
ni kan ju även ge exempel på nån annan skoter som borde passa mig. får kosta kring 25 000 - 40 000. försök vara lite objektiva när ni komenterar skotrarna., å såg inte bara "Arctic suger ski doo äger" utan sig för å nackdelar på modellerna. har tidigare haft en sxr 600 så vilken av dem jag än väljer lär det bli skillnad..