Video tävligen

Quethec

Välkänd medlem
21 apr 2005
824
2
16
Gävle
Längden är inte alltid viktigast!! lovar dig de e roligare att se en kort film med kvallite än en lång film som det är 99% skit och dåligt bildkvallite

Polaris mannen skrev:
Hehe låter häftigt;) Jag ska nog också göra en film till nästa vinter:) blev endast en på ca 3 min det här året:( ....
 

Nordda

Välkänd medlem
13 okt 2005
3.154
1
36
35
Helsingfors, Finland
www.pixbox.se
Polaris mannen skrev:
Hehe låter häftigt;) Jag ska nog också göra en film till nästa vinter:) blev endast en på ca 3 min det här året:( ....
Okej...nä vi är en ca 5 st som ska göra en film men jag har äldsta skotern ;D Vilken film är det du gjort då? Har du sett "Ante" som ToBe gjort...den är hur skön som helst, man blir nästa grinfärdig, den är 3 minuter.
 

Polaris mannen

Välkänd medlem
5 jun 2006
980
1
16
skogskoja
Quethec skrev:
Längden är inte alltid viktigast!! lovar dig de e roligare att se en kort film med kvallite än en lång film som det är 99% skit och dåligt bildkvallite
Jag menade att den inte kan vara med i videotävlingen....men ska kanske lägga den på Norrland.campus.luth.se....
 

Quethec

Välkänd medlem
21 apr 2005
824
2
16
Gävle
okok :p men de ska ju endå va fin kvalle på den? ;> alltid roligare o se då

Polaris mannen skrev:
Jag menade att den inte kan vara med i videotävlingen....men ska kanske lägga den på Norrland.campus.luth.se....
 

orre_mx

Välkänd medlem
20 dec 2005
312
0
16
Järpen
ingen utav er som håller till i åre-järpen trackterna och kanske vill spela in en snutt till nästa åre?:p me mycke varierande körnign. tex dropp, hopp, lössnö, surf, vatten, backe, led, drag, jävelskap:cool: som i ninelives.com eller om de e se:D menmen
hade bra
mvh//oskar
 

HK mattan

Välkänd medlem
31 mar 2006
256
0
16
Snöriket
Skoterfilmer vill man alltid se, spec. sommartid :D ! Jag har lite svårt med att få hem, och se filmer på norrland campus?! Fler som upplevt detta? Borde ju finnas mycket fler sådana sider någonstans?! Nån som vet nån mer? Ha'de
 

henkew

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.630
0
16
44
Bredbyn
www.henkew.com
Polaris mannen skrev:
Skulle vara roligt med fler filmer i video tävlingen...

Eller vad tycker ni andra??
Ja, det tycker vi på leden också så skicka in det ni sitter och filar på och övertala dom ni vet har en film på lager att göra samma sak!

Vi har några rullar som väntar på granskning men jag har haft stora problem med en krachad hårddisk så min dator har inte varit kontaktbar på ett tag, har dock fått ordning på sakerna nu så jag ska uppdatera när jag får tid.