vettiga tillbehör boondocker 3700-14

lynx_tokig

Aktiv medlem
7 nov 2011
88
0
6
vindeln
Tjenare alla skoter kåta! Har lite funderingar såhär innan den nya vintern.har en 3700 800 å tänkte höra mig för vad som ä värt å lägga pengar på för att få en trevligare maskin (inga förslag på att jag ska byta märke för innan de händer så är de fred på jorden) har redan beställt smala framvagnen men utöver de kom me förslag å erfarenheter. :)

Jonasson22

Aktiv medlem
4 apr 2013
56
0
1
Stugun
Variator kit!!! Oktan östersund har komplett flr 3200kr nu, väska brp bak är också fint att ha samt slp skidor

lynxboondocker800

Välkänd medlem
25 jan 2012
212
0
16
Sollefteå
BRPs väska, som även går att ha som ryggsäck... Har plats för spade på utsidan så den är lättåtkomlig när den behövs, ett par mindre fack och ett större för mat och extra kläder...
Har även planer på att montera lynx nya isrivare inför denna vinter, inte för att jag haft några större problem med slidesbränning eller kylning, men de kan ju aldrig skada att få upp lite extra snösprut i boggin...

lynx_tokig

Aktiv medlem
7 nov 2011
88
0
6
vindeln
De lät som en vettig väska finns de nå artikelnummer på den? Isrivare är ju väl investerade pengar iallafall :) nån här som har provat oktans fotstegsförstärkare?

lynxboondocker800

Välkänd medlem
25 jan 2012
212
0
16
Sollefteå
LinQ-ryggsäck heter den, art nr.860200921 och kostar 1290kr. Kräver då 2 uppsättningar LinQ fästen, som inte medföljer, för att få fast den på tunneln om man inte vill ha den på ryggen...

lynx_tokig

Aktiv medlem
7 nov 2011
88
0
6
vindeln
De vart en smal framvagn med böjda undre armar å sen fotstegsförstärkare så de bli nog bra för i vinter vart dåligt me mil förra säsongen så me lite mer kött på benen blire nog variator fiffel nästa år :)