Undrar om någon kan hjälpa mig med vad det kan vara för fel, körde hela gårdagen utan problem och när jag skulle iväg så lyste templampan och skotern gick väldigt dåligt.
Tacksam för svar
Tacksam för svar
den går in i ett annat tändläge..........jaha så polaris har en säkerhets grej på det? för jag åkte på hårt packad led förlänge så när jag skulle gasa på så bluddra den utav helvete så jag slog av den på en gång och kolla lite, sen när jag starta den igen såg jag templampan. så den sprutade alltså in bensin?
den går in i ett annat tändläge..........
Det kan ju vara så ironiskt att glödlampan/dioden som ska indikera tempvarning är trasig på något sätt. Värt att kolla!Min skoter kokade idag på väg till macken efter hårdpackad ledkörning, som avslutades med cirka 100m efter väg. Men jag såg ingen templampa som lös? Därimot så blöddrade den nå jävulskt men jag var mest oroad över att den började gå på ångorna sista biten fram men soppa fanns det i. På en edge instrumentering, vart sitter templampan? Har aldrig lyst för mig. Försökte titta men ljuset var så konstigt så det var svårt och se vilken av dom som är templampa.